Olen aika tunari näissä hommissa =/ Kysyn nyt että miten tehdään CD-levylle kuva. miten niitä tiedostoja tehdään ja mistä niitä saa (jos saa). Kyllä se on hanskassa miten se tiedosto siihen poltetaan CD-levylle, mutta se ei miten niitä tehdään itse, millä ohjelmalla... Yritin tehdä Nero Cover Desingerillä sitä CD-levyn kuvaa itse, ja kun olin tehnyt tallensin sen, mutta kun kokeilin Nero Burning Romilla polttaa sitä oma tekemääni kuvaa Nero cover desinger sanoo ettei se pysty lukemaan sitä... Varmaan sen takia koska kun tein tolla sen kuvan ni samalla piti tehdä kannetkin. Vastatkaa pian =)
Ymmärsinkö oikein, haluat polttaa kuvan/tekstiä levyn pintaan LightScribe menetelmällä? http://en.wikipedia.org/wiki/LightScribe - Jotta se on edes mahdollista on sinulla oltava polttava-asema joka tukee kyseistä toimintoa. Ja sen aseman mukana yleensä tulee ohjelmisto, jolla niitä kuvia voi suunnitella ja polttaa... - Toinen tapa on käyttää liimapintaista tarra etikettiä, jonka voi kiinnittää levyn päälipuolelle. [bold]EDIT: Ohje LightScribelle[/bold] Ensin poltat cd:lle tai dvd:lle jotain ihan normaalisti. Sitten käännät sen levyn asemassa väärinpäin, jonka jälkeen voit polttaa sen pintaan jo suunnittelemasi jutzkan. [bold]Huom.[/bold] Tämä toimii vain jos on LightScribe levy ja asema...