Mulla on menny tuo pois päältä enkä saa sitä takasi. oma tietokoneessa cd-aseman kohdalla klikkaamalla oikeaa-> ominaisuudet-> automaattinen käynnistys. asetuksia muuttamalla en saa minkäänlaista automaattista käynnistystä toimimaan. Esimerkiksi kun laittaa Max payne (aito) cd:n asemaan ei tapahdu mitään ja vieläpä kun menee oma tietokoneeseen ja klikkaa asemaa oikealla niin siinä ei näy sitä automaattinen käynnistys valintaa, kuten normaalisti!
Höh, luulin että tähän ois helppo vastata. eikös tää aika yksinkertainen ongelma? Eikö kukaan ossaa vastata tähän?
Lataa Microsoftilta Powertoys for windows XP ohjelmapaketti. TweakUI for windows XP. Sieltä ainakin saa automaattisen käynnistyksen pois päältä.(jos vaikka saisi takaisin päälle? =)
Onhan se payne toiminu ennen normaalisti kuten muutkin automaatti käynnistykset. Pitää koittaa tota TweakUI hommaa...
Eipä ollu siitäkään hyötyä. siinä kyllä luki etta AutoPlay on päällä, mutta ei se kuitenkaan toimi...
Tästä vois olla apua: Kirjoita "Käynnistä"-valikon "suorita"-ikkunaan "gpedit.msc". Avautuvasta "Ryhmäkäytäntö"-konsolista valitaan "Tietokoneasetukset"-valikosta "Hallintamallit". Ikkunan oikeasta reunasta löytyy "Järjestelmä"-kansio, joka aukeaa tuplaklikkaamalla. Nyt listasta pitäs löytyä kohta "Poista automaattinen käynnistys käytöstä". Jos se on poistettu niin siinä ratkaisu.
Helkutti! Siinä luki että sitä ei oo määritetty. laitoin sen käyttöön mutta ei mitään uutta, ei käynnisty mikään! Miten tää on mahollista eihän se tosta vaan voi mennä pois päältä ja jättää menmättä enää päälle!!!
Joskus tuli samanlainen ongelma vastaan .Saatiin 'korjattua' poistamalla polttosofta ja asentamalla se uudestaan. En tiedä onko ongelmalla ja tavalla jolla se saatiin korjattua mitään yhteyttä, mutta saatiin kone toimimaan.
Jaa, ei mulla sitä oo ikinä ollu. Neroa ja cloneCD:tä oon vaan käyttäny. Eikä poltto ohjelmalla varmaankaan oo osaa eikä arpaa asiaan.
No nyt alko homma etenee (vähän). Neron info tool:ista kun ottaa configuration:nin ja kattoo cd-asemien asetuksia niissä lukee: "autorun off" mutta info tool on vain ohjelma jolla voi katella laitteiden tietoja ja asetuksia. Mistähän sen vois muutttaa?
Jos sulla on eng.kielinen XP, siellä listassa lukee "Turn off autoplay" eli jos laitoit sen käyttöön eli "enable" vaihda se "disableen". Ja eikun kokeilemaan....