CD:n tietojen osittainen palautus?

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by temexi, May 13, 2004.

  1. temexi

    temexi Regular member

    Joined:
    Jul 13, 2003
    Messages:
    301
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    CD:llä on yksi 580mt pst filu ja cd on vioittunut 400mt-580mt matkalla. Olen kokeillut badcopy ohjelmaa korjaukseen joka toimii hyvin mutta kestää liian kauan, onko mahdollista jollakin ohjelmalla kopioida filen kunnossa oleva tieto ja skipata vioittunut?
     
  2. temexi

    temexi Regular member

    Joined:
    Jul 13, 2003
    Messages:
    301
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Tietoa kellään?
     
  3. teme565

    teme565 Active member

    Joined:
    May 10, 2002
    Messages:
    3,306
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    Itse olen isobusterilla pelastanut divx-leffoja vioittuneilta cd-levyiltä. Tosin niissä on ollut ihan siinä lopussa jotain rikkinäistä, joten ei ole kauaan kestänyt.
    Mikä tommonen pst-tiedosto on? Meinaan vaan, että se on jokatapauksessa käyttökelvoton, jollei sitä saa jollain ohjelmalla korjattua.
    Noita rikkinäisiä leffojakaan ei saanu katottua ennen kuin ne ajoi virtualdubista läpi.
     
  4. temexi

    temexi Regular member

    Joined:
    Jul 13, 2003
    Messages:
    301
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Se on sähköpostin liitetiedosto, uskoisin että se toimisi sillä siinähän on liitetty useita tiedostoja yhdeksi, onko isobusterissa virhekohdan skippaus, en ole löytänyt vielä ohjelmaa jossa tällainen olisi...
     
  5. temexi

    temexi Regular member

    Joined:
    Jul 13, 2003
    Messages:
    301
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Jep, eli viimein sain filun toimimaan, ensin kopioisin tiedostosta CDChecker:llä 430mt kovalevylle ja loput täysin tuhoutuneen osan jätin pois. Sitten korjasin tiedoston Outlookin Inbox Repairilla ja homma toimii. Osa tietysti poissa mutta suurin osa pelastui...
     

Share This Page