en ole varma kuuluuko tälle alueelle mutta kysympä silti. Pitäs tilata tyhjiä levyjä ja http://www.nierle3.com/s01.php?sid=...leg=&sql_rest=&bnr=&htmnr=&htmtitel=&wka=</a> oli todella halpoja levyjä. olisko tuosta ekasta satsista mihinkään vai kannatteeko ostaa suosiolla nuo sonyn levyt jokka on tietääkseni laadukkaita mutta kalliimpia. kiitos etukäteen vastauksista.
Itsellä on ollut Prodyen levyjä mut tais olla DVD:tä. Ne oli ainakin mulla ihan toimivia mut silti kallistuisin ton Verbatimin kannalle kun näkyy hintakin olevan sama kun Sonylla mut nää on mielipiteitä.
hei ...off topics:sanon vain sony boikottiin(tämä on vain minun mielipide) mutta kaikilla on oma valta valita.... heippa
hei sry taas...siltä sivulta olen kokellut CD-R 80 Min/700 MB Platinum 52x Cakebox 100-pakkaus ...on hyvin toiminut... CD-R 80 Min/700 MB Verbatim 52x Cakebox 100-pakkaus samoin....tästä viimeisestä jollain on ollut ongelmia ......kuulemien mukaan heippa
Jos vielä mielipidettä kaivataan niin itsellä on noita ollut kokeilussa ja toimivat kyllä hyvin! Ja sen olen huomannut että kaikki tuotteet jotka tuolla Nierlen "quality check" osiossa ovat niin toimivat minulla ainakin hyvin. Ja nuohan sieltäkin löytyvät
älä ihmeessä pistä rahojasi Sonyyn ja Verbatimiin. Eivät ole yhtään sen parempia noissa CD-R levyissä, ainakaan oman kokemukseni pohjalta. Ainoastaan kalliimpia.
pari euroo hintaeroo ja laatua reilusti enemmän. Osta mielummin vähän kalliimpi kuin hieman halvempi joist osa ei toimi tai on huonolaatuinen ja myöhemmin saattaa kaduttaa
Joillain on pakko mielle pistää vastaan Kun kaveri on polttanut ~250 Prodyee, itse olen reilut 50, eikä ole tullut kuin 1 susi itsellä, kaverilla ~2-3, nekin on voinut johtua ihan jostain muusta syystä. Toisekseen Sonyn levyt on huonoja verrattuna noihin, ainakin mitä olen Suomesta ostanut. Niitä on kyllä mennyt pilalle. Mutta tyhmät maksaa liikaa. Tietenkin jos nuo olisivat huonompia niin suosittelisin muita, mutta kun nuo eivät ole!
Ite olen käyttänyt pelkästään noita kys. prodye levyjä. Useampi sata poltettu, eikä yhtään sutta. Kaikkissa soittimissa, mitä on tullut kokeiltua,on pelannut moitteettomasti. Suosittelen.