Hei taas pitkästä aikaa. kiitos neuvojenne, olen oppinut käyttämään time adjusteria hyvin ja kaikki on mennyt nappiin. Joskus vain haittaa että suomi subit ovat cd1+cd2 pitkiä. voiko niitä jotenkin yhdistää suoraan ja sitten taas pienentää 700mt elokuvaa varten time adjusterilla?
Tuossa opas Time Adjusterille kuinka yhdistetään subit. http://www.nefernetti.com/timeadjuster.htm#Yhdistäminen
Kiitos turska, tämä taisi riittää. Hyvä että tuo liittäminen oli myös time adjusterilla ettei joutunut taas lisäämään uutta ohjelmaa.
No niin, tietenkin se isi pääte kopsahti omaan nilkkaan... mulla on juuri tuo nefernetin 2.9time adjuster mutta siltikään ei hommasta tule mitään. 2 tavalla pitäisi yhdistää mutta ei... 2 eroa on neuvo kuviin: 1. mulla on .sub ja kuvassa .srt 2. en saa sekuntteja näkyviin vaan tekstit on siinä ajastus muodossa esim. {517}{5227} mitäs ny sit pitääs tehrä
Oho, oppisin asian itse kokeilemalla muutamaan otteeseen. tekstitys piti ensin "konventoida" kuvan sekuntti muotoon taulukon ylä A-B näppäimestä.