tarttenko joko lcscheatdevicen tai vcs-samanmoisen käyttöön vaik liberty city/vice city storiesii umdilla,vai voinko waretetulla libcityl käyttää cheatdevicee..?
Viittisitkö jelppii ku latasin ton vcscheatdevicen ja asensin sillee et laittaa sen .prxin seplugins-kansioon ja sit lisää siihe siel olevaan game.txtiin tälläsen: ms0:/seplugins/vcscheatdevice sit kuulemma menun pitäs tulla heti.no ei tuu eikä tuu vaik painaisin L+ylös..? ja oon enablennu sen recoveryn plugineist..myös se plain modules in umd/iso on enablettu..oon testannu myös ilman sitä..? niin kysymys oli et miksei se menu tuu koskaan&miten saisin sen tulee..?
juu on se on tuol juures,cheats-kansios ja cheats-kansion sisällä olevassa vcs-kansiossa (ainakin nyt)-testaan uusiks. edit-HUPSIS!´tais ehk ratkaisu löytyä *lainattu suoraanv2.4 vcs cheatdevicen readmestä* vcscheatdevice.prx is tested on 3.03OE-C, 3.10OE-A, should work on up to 3.52OE-A. For 3.71 M33 or higher use vcscheatdevice371.prx instead. no HUPSIS oon käyttäny tota vcscheatdevice.prxii ton vcscheatdevice371.prxin sijasta. OHO. no testaan taas. EDIT-SE OLI RATKASU, JOTEN, TOIMII! JES!!