Chrome hidastelee ja osoiteriville ilmestyi outo merkki, apua?

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by Kikulimaster, Aug 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kikulimaster

Kikulimaster Member

Trophy Points:
    11
    Merkki on tällainen:

http://aijaa.com/0029810731099

Ja se on tuollainen siis kaikilla mahdollisilla nettisivuilla, myös esimerkiksi facebookissa ja täällä. Samoin joillekin nettisivuille on ilmestynyt joitakin pieniä "kosmeettisia haittoja", eli saattaa olla että esimerkiksi jokin tekstikenttä onkin nyt rajattu, vaikka aikaisemmin ei ole niin ollut.

Sen lisäksi chrome hidastelee (kokeilin nopeasti mozillaa ja samalla lailla näytti käyvän senkin kanssa, varmuutta en saanut kun mozilla ei kunnolla ole toiminut aikoihin) niin, että jos olen avannut juuri uuden välilehden ja yritän siirtyä tästä välilehdestä siihen juuri avattuun, ei se aukeakaan, vaan ruutuun jää hetkeksi ihan tyhjä sivu. Sivusto ei enää edes lataudu, vaan on ladannut jo itsensä täysin, ja silti kestää hetki ennen kuin sivu aukeaa. Samoin jos vaihdan välilehdestä toiseen, välilehtirivistö näyttää että minulla on jo uusi välilehti auki, mutta ruudulla on edelleen vanha. Eli jos siis vaikkapa olen facebookissa ja avaan youtuben uuteen välilehteen esimerkiksi hiiren rullaa painamalla ja yritän sen jälkeen avata youtube-välilehden, osoiterivillä lukee youtuben osoite samoin kuin välilehtipalkissa, mutta ruudulla näkyy edelleen facebook.

Mistähän tämä johtuu?

//Eli siis tuolla on aikaisemmin ollut osoiterivin päässä facebookissa sen lukon kuva ja muilla sivustoilla, jotka eivät ole suojattuja, maapallo, mutta nyt ei näy enää kumpaakaan, on vain tuo saatanan laatikko.

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page