Elikkäs Chrome lopetti tallennettuken salasanojen näyttämisen. Tallentaa kyllä uudet salasanat ja pitää ne tallessa, mutta salasanalista näyttää tyhjää. Ei vaan jaksais joillekkin sivuille aina mennä "unohtuiko salasana" linkin kautta, joten voikohan noita saada mitenkään muuten näkyviin/selville? Koitin ottaa "Login data" tiedoston pois ja liittää uudelleen, mutta eipä auttanut. Eheytin myös levyn.
Ei kannata tallentaa salasanoja selaimeen ollenkaan. Kannattaa mieluummin ottaa LastPass käyttöön, jolloin tunnukset ja salanat ovat vahvasti salattu. Parasta LastPassissa on myös se että salasanat ovat sitten käytössä olitpa millä tahansa selaimella liikkeellä, ja voit käyttää todella vahvoja salasanoja joita olisi itse vaikea muistaa. ??? Heh
Minulla ei ole muuta toivomusta kuin että pääsis eroon tosta last Passista. Vaan ei pääse millään. Ei ole muuta kuin haittaa. Ei saa automaattisesti näkysälle mitään eikä muista kaikkia salasanojaan. Pelkkää riesaa ja harmia.
Veikkaisin ongelmien syynä olevan PEBKAC. Tai ainakin täällä LastPass on toiminut kaikilla työpöytä-selaimilla, ja mainiosti mobiilistikin Doplhin-selaimella. Eikä salasanoja ole tarkoitus itse nähdäkään, tosin sekin onnistuu LastPassin Holvissa. Poista nyt vaikka LastPass laajennus käyttämistäsi selaimista niin pääset eroon.