Olen tässä nyt pari vuotta leikkinyt näiden asetusten kanssa sillontällön ja en ole saanut vieläkään toimimaan. Nettinä on 40mb Ainan kiinteä laajakaista, en osaa sanoo tarkemmin, ja olen koittanut saada minecraft serveriä toimimaan, porttiohjauksessa portit 25565 ja ipv4 osoite ip-kohdassa, tiedän että ne on oikein. Olen koittanut sammuttaa windowsin palomuuria, sallia portteja palomuurista, koittanut eri porttitestejä, pyytänyt kavereita kokeilemaan jne. mutta ei vaan toimi. Ja oon laittanut kiinteen ip-osoitteen sovittimen asetuksiin. Pöytäkoneessa on D-linkin DWA-140 tikku jolla saa wifin toimimaan. Pari kuvaa:
Kannattaa kokeilla tuon DMZ-valikon kautta laittaa tuo IP-osoite, ja testata sen jälkeen että toimiiko se Minecraftin serveri. Jos ei toimi niin sitten ongelma ei ole Ciscossa, vaan jossain muualla.
Tai voip olla kuin omalla kohdalla, Plex serverin kanssa.Soittaa liittymän tekniseen tukeen ja sanoa, että avaavat portit.Avaavat sitten kaikki.Testaa sitten vaikka tuolla ohjelmalla http://pfportchecker.software.informer.com/ että on molempiin suuntiin.
Oon tota DMZ juttua joskus koittanut, ei toiminut ja laitoin muuten vahingossa et on saunalahden kiinteä, vaikka onkin Ainan vähän sekoilin