Ostin juuri COD Black Opsin kyseisestä kaupasta. Maksaminen onnistui hyvin, mutta heidän käyttämässään Autokeyssä, joka lähettää pelien aktivointikoodit automaattisesti, on ongelmia. Autokeyssä on huijaamisen esto, joka toimii sillä lailla, että laitat puhelinnumeron, jonka jälkeen puhelimeen tulee koodi, jolla saat itsesi luotettujen ostajien listoille. No, ongelmana on tuo puhelinnumero. Suomen suuntanumero on +358, joka on minun käsitykseni mukaan Suomen sisällä 0. Onko minun numeroni oikein, vai otanko tuosta 045 tuon 0 pois? Pitäisi kulua noin 5 minuuttia ja koodin pitäisi tulla, mutta olen odottanut jo päivän, eikä mitään ole tullut. Olen käyttänyt yhden yrityksen kahdesta, jonka jälkeen pitäisi alkaa lähetellä joitakin henkilöllisyystodistuksia, mihin en mielelläni ryhtyisi! En kai ole tullut huijatuksi, onko muilla kokemuksia kyseisestä kaupasta? Kauppahan myy aktivointiavaimia peleihin esim. Steamiin.
http://www5.sonera.fi/ohjeet/Matkapuhelin_ulkomailla Eli suuntanumerosta ensimmäinen nolla pois kun numero on kansainvälisessä muodossa.
Eli laitan tuohon +358 perään vain 45+numeroni? EDIT: Jos yritän vaihtaa numeroa, tuo näyttää tuon maakoodin ja kertoo alempana, että pitäisi laittaa numero niinkuin Suomessa...
Jätät vaan yksinkertaisesti numeron edessä olevan nollan pois. +358+puhelin numero ilman etunollaa. Tuossa ohjeessa pyydetään laittamaan numero paikallisessa muodossa, jolloin se nolla pitäisi olla siinä mukana.