Miten saan tai millä ohjelmalla muunnettua clipt dvd-levylle sellaisiksi että ne näkyvät dvd-soittimessa.Kun mun tallentimessa ei oo tätä divx-toistoa?Eli omassa tiedostossa on clippejä jotka pitäis ensin kopsata dvd.lle nerolla ja sit muuntaa.
Käytän itse tähän dvdsanta -ohjelmaa, lisäät vain tiedostot, valitset Pal tai NTSC, resoluution ja kuvasuhteen, painat luo dvd levy -painiketta, ohjelma muuntaa tiedostot dvd muotoon jonka jälkeen kysyy haluatko polttaa ne levylle. ilmaisversiossa kuvaan tulee vesileima, mutta kokoversion 4.00 saat esim. dc++:lla tai piratebaysta
No joo käytin tota dvd-Santa com muuntoohjelmaa.Muuten ok mut miten saan kaikki clipit dvd.lle nyt ei menny kuin yks sitten tuli virhe ilmoitus että tuote on suljettava.
No nythän mä vasta hogasin.Ne täytyy ilmeisesti kasata yheks tiedostoksi ne clipit mut mitenkäs tää onnistuu? Koska mullahan oli jo 30kpl clippejä mut se ei polttanu kuin yhden?
Joo mulla on nyt toi ConvertXtoDVD.Sain 64 clippii yhelle levylle. Kun siinä lukee että se ei ole ilmainen,vaan kokeiluversio onko niin että siinä on joku tiety aika ennenkuin pitää rekistyröityä?