Tuli tuollainen jossain vaiheessa hommattua ja ihan laillinen sellainen. Nyt kuitenkin kävi köpelösti ja kiintolevy/ kone sekosi. Joudun asentelemaan miljuunan verran ohjelmia ja CloneCD on yksi niistä! Vaikka on ihan laillinen lisensi, niin en saa tuota reksiteröityä, yksinekrtasiesti en löydä paikkaa, jossa CloneCD:stä löytyy ruutu antaa tuo numerosarja ja vaikka tekisi mitä asennusversioita, niin aina vaan on tuo rekistöröimätön versio? Missä pirussa on tuo reksitöröinti kohta?
Sulla on se Key.CloneCD tiedosto. Napsauta sitä pari kertaa niin sitten se on rekisteröity. Käynnistä -> Ohjelmat -> Elaborate Bytes -> Rekisteröi CloneCD
On vain pari ongelmaa siinä, minulla ei ole sähköisessä muodossa tuo lisensinumeroa, vain ainoastaan paperisessa, koska olen tottunutut, että ohjelmat antavat uudelleen asennuksen jälkeen paikan, johon tuo numeron saa täpätä. Vaan ei anna. Toinen proplematiikka on se että vanhaa sähköpostiosoitetta ei ole enää, joten sekin kiusaa tuossa. Nyt olen todennut kahden ohjelman olevan kyseisen kaltaisia. CloneCD on yksi ja ACDSee on toinen. Kolmas ja vaikein pointti on se että, en omaa englannin kirjoitus/ lukutaitoa senvertaa, että pärjäisin kirjeenvaihdonkautta. Koulunkäynnistä kun alkaa olemaan lähemäs viisikymmentä vuotta, eikä silloin opetteu englantia meikäläisille.