Eli sellaista kyselisin, että onko tuo näytönohjain hyvä pelikäyttöön? Ja vielä sellasta, että mitä mieltä olette yleensäkkään Club 3D:n näytönohjaimista?
Kyllähän tuolla pelittää. Club 3D on varmaankin ihan hyvä valmistaja, vaikka omat kokemukset on sellaisia että tuulettimet hajoaa ensimmäisenä. Itse vaihtaisin vaikkapa Asukseen niin saa 3v takuutakin.
Itselläni on ollut Club 3D:n 8800GT n.2 vuotta ja nyt jokusen kuukauden HD 5770. Molemmat palvelleet ihan moitteetta. Ei valitettavaa Club 3D laadusta. 5770 sopii pelikäyttöön ihan hyvin. Käy viileänä ja on riittävän hiljainen (ainakin omaan käyttööni)..
Ollut Club3d:n 8800GTS ja 6600GT ja molemmat käytössä vielä tänäkin päivänä. Piireissähän ei ole eroja muihin normimalleihin vaan tulevat samalta liukuhihnalta.
Kyllä se BC2:kin kuitenkin toimii, vähän voi joutua asetuksia laskemaan, riippuen tietysti muustakin kokoonpanosta.
Käsitin että tarkotti että toimiiko "täysillä", BC2 toimii itellä ainakin kellotetulla HD 5770 ja kellotetulla AMD Athlon X2 240 mediumilla 30 fps, kaipa se quad corella toimis paremmin
Epäilen, highilla ehkä mutta ei täysillä. Mutta HD 5770 pyörittää kyllä Just Cause 2 nätisti, benchmarkilla 51fps (ilman vcsync muut täysillä) ja pelatessa 40-80. e: Mulla on siis kellotettuna @ 875/1400
Ainiijoo siinähän olikin ne 16x AA ja HBAO... No high:lla sitten, mutta 4 ydintä auttaa ihan oikeasti.
Kaikki noi varmasti toimii tuolla näyttiksellä. BFBC2:een suosittelen ehdottomasti jotain 4-ydin prossua, jotta pelikokemus olisi siedettävällä tasolla. Pelailin itse jonkun aikaa kyseisellä näyttiksellä ja X2 6400+:lla, mutta prossu jäi pullonkaulaksi ja pelaaminen ei ollut mukavaa.. CoD:ja voi kommentoida joku kenellä parempaa tietoa. Itselläni ainakin pyörittää CoD MW2:sta ihan sujuvasti. Mitä ikinä "sujuva" sitten kenellekin tarkoittaakaan..
Muu kokoonpano olisi tällainen: AMD Phenom II X4 925 AM3 Asus AM3 AMD785g VGA DDR3 Crossfirex 6Gt Kingston KVR 1333 Thermaltake element T smg F3 1TB Corsair PSU 650W Club 3D HD 5570 (toivottavasti ei menny of topic)
Mulla pyörii ainaki toi bfbc2 täysillä ihan siedettävästi. Joissain tilanteissa kun on vähän enemmä maisemaa niin selvästi droppaa fps, mutta muuten tuo pyörii ihan hyvin, eikä minun mielestä tarvitse ihan parhailla asetuksilla pelata. Core i5 750 ja HIS HD5770:lla.