Nii mulla on Club3D Radeon X800RX 256MB AGP ja siinä zalmannin pyöreä viuhkatuuletin ja normaaleilla kelloilla se alkaa peleissä pätkiä uskon että agp suoritin joka on siilin alla pysyy kylmänä mutta (zalmannin tuulettimesta johtuen en saa lämpöjä muuta kun lämpömittarilla....) ja tuntuu että yksi palikka kortissa kuumenee se on prosessorin näkönen vihree lätkä jossa on keskellä musta palikka ja toisella puolella vastuksia siinä kohtaa.... sain normaali lämpö mittarilla siitä 48.9 ja uskon että se on oikeasti enemmän.... onko mitää ideaa millä sen saisi jäähdytettyä...??
Eikö tuossa ole anturia lämpötilalle? Coolerin vaihto ei vaikuta lämpötilan mittaamiseen mitenkään. Onko se pci-e-->agp siltapiiri vai mitä lätkää tarkoitat? En kyllä ole varma onko Atin korteissa edes tuollaista.
niin se toinen on jonkun näkönen prosessori siinä on tämmönen teksti (218bapaga12fl gh1100.1 0518AAY ATI) ja atin leima.... ja ei löydy millään ohjelmalla lämpöjä...ja on ajurit oikeat olen kokeillut monia ja tällä hetkellä on omegan ajurit.... ja ihmettelen olen googlen kautta käynyt kaikki noi x800rx cga-86tvd kortit ja missään ei ole samanlaista "prossua" taka puolella korttia... kiitos jos joku viitti auttaa...!