täällä tuskin saa kysyä mitään waretuksesta joten, oisko kenelläkään antaa mitää ilmaista cod4 ja/tai mw2 demon lataus linkkiä(vaikka jotain laillista). haluisin kyl lataa noi koko versiot, et toimis toi online myöskin, mutta tuskin on semmosia nyt löytyy ihan helposti ja kukaan täällä rupee neuvomaan.. nii vois ko joku kertoa mistä vois lataa. älkää laittakoo mitää waretus homo kommentteja. omistan itse nämä pelit mutta vaan ps3:lla ja haluisin pc:lla pelaa.
Eipä noista mitään ihmeellisiä demoja ole. Ja waretuksesta ei neuvoja täällä jaeta, niinkuin jo tajusitkin, mutta cod 4 maksaa joku 15-30e, niin ei paha hinta oo, ite ostin just cod4:n hintaan 15e, tosin käytettynä. Molemmat omiustan itsekkin ja tyytyväinen oon molempiin. Ja nuo waretetut ei oikee toimi onlinessa, paitti jossai cracki servuissa. mutta kannattaa vaa ostaa koko versiot ja mun mielestä fps pelit on perseestä konsoleilla, niin voi olla että tulet vielä yllättymään kuinka hyviä ne on koneella (tosin se on mun mielipide)
Kakkosesta ei ole PC-demoa lainkaan, konsoleille on se köpöinen kiipeä seinämää pitkin, tapa kaikki ja pakene moottorikelkalla-tehtävä ilmaiseksi mutta ei muuta. Nelosen demo on hyvä, sen saa varmasti luotettavasti esim. peliplaneetta.netistä (itse latasin taannoin sieltä, 5min meni). Tehtävä on yksinkertainen, mutta kyllä sen veteranilla vetää muutamankin kerran läpi, jos ei ole vielä kokoversiota ja intoa puhkuen haluaa tietää, onko yksinpelistä mihinkään Nelonenhan on muuten parempi kun MW2, haastavampi SP ja tunnelmallisempi MP esimerkiksi tekevät siitä paremman. Suosittelen vilpittömästi ostamaan nelosen PC:lle, koska se on halpa, parempi kuin MW2, omaa paremmat grafiikat ja ohjattavuuden PC:llä jne. Ei vaadita kuin ~2GHz tuplaydin ja HD4850-tasoinen näyttis niin siitä pelistä voi jo nauttia.
Ittellä on kans ny sama juttu että cod 4 mp ainakin on paljon mielenkiintosempi nykyää kun mw2, mutta voi johuta siitä että 600h mw2 pelaamisen jälkee siihen alko jo kyllästyy, että suosittelen kanssa sitä cod 4.
Itellä tällä hetkellä AMD Sempron 3100+ ja ATI Radeon 9250 ja hyvin oon nauttinu vaikka just ja just toimii. Tosin tänään lähti se uusi kone tilaukseen.
No joo, nauttimisella tarkotin lähinnä high-tasoista graffaa ja 40FPS lukemia... Nauttiahan voi pelaamisesta, oli asetukset mitkä tahansa kunhan peli ei töki, mutta kyllä se nelonen osaa nättikin olla. Kaverilla 1,8GHz Sempron ja HD2600PRO, hyvin pyörii. Mukava kun jotkut pelit pyörivät hyvin, vaikkei kopan sisästä tehoja löytyisikään. Mutta se siitä.
Mw2 olisi kyllä vähän parempi, tosin itse mieluimmin pelailen GB tasolla Cod 4 Promodia. Haastavampaa Fps peliä kuin cod 4 ei löydä. Jos haastavaa servua haluaa etsiytyy ProMod servuille, jossa skidit potkitaan alta aikayksikön vikisemästä.