Mulla on molemmat COD ja united offensine koneellani. Aiemmin tuo united toimi muttei COD. Korjasin niin hyvin tuota vikaa että nyt ei toimi kumpikaan.Olen poistellut ja asennellut uudestaan. Tällähetkellä ei toimi tuo poistokaan cod:ssä. Pelit kyllä käynnistyy mutta alotus videon jälkeen tulee valikko mistä pelin voisi aloittaa ja siitä saa kyllä valita tason, mutta sen jälkeen ei tapahdu mitään, taustalla pitäisi olla se kuva mutta mulla tausta on siis harmaa???
Poistin kaiken minkä löysin, ja sen jälkeen reg mecanicilla puhdistin rekisterin. Asennsin uudestaan pelin, mutta ei toimi. Alku pelaa mutta "videon" jälkeen kunn avautuu valikot niin taustakuva puuttuu kokonaan ja valittessa tason millä pelaa, niin sen jälkeen ei tapahdu mitään. Taitaa olla ainoa vaihtoehto pistää kiintolevy tyhjäksi ja alkaa alusta. Vai olisiko vielä jotain lääkettä?
Kokeile tehdä näin. Asennat pelin uudestaan jälleen. Älä mene pelin puolelle vielä, vaan hae patchi vaikkapa tuolta -> http://www.peliplaneetta.net/haku/?q=call+of+duty&getresults=1#files asenna patch ja kokeile sen jälkeen.