Joo, eli mulla on semmonen ongelma. Kun pelaan mw2:sta normaalisti fps on n.40-60 testasin frapsilla. Kun oon pelannu noin 15-20min alkaa tulla 1-2min välein lagpiikkejä jolloin frapsin mukaan fps on 1-3 ne kestää 30-60sec. Oon just formatoinut totaalisesti koneen jonka takia mulla ei oo viiruksia, kaiketi. Käytän f-securen palomuuri viirustaojunta ohjelmaa,mutta se ei ole päällää kun pelaan, koska käytän kanssa GameBoosteria. Käyttis on win7 eikä johu netin nopeudesta koska sekin on 100megaa. Koneen tehot on , intelin t5800 prossu 2duo 2ghz, nvidian deforce 9600gt turbo jossa on 512mb omaa muistia, 4gigaa ramia, mun tietokone ei ole liian täynny mulla on yli 200gigaa muistia jäljellä vapaana ja mun tietokone malli on acer aspire 7730g. Tää on läppäri niimpä katoin CoreTempillä prossun lämmön, se näytti pelissä semmosta 70-80 astetta. En usko et kyseessä on ylikuumenemis ogelma vaikka noi onkin isoja lukuja.
Kyllä melkein sinne lämmönpuolelle tarttuisin, kokeileppa pelata 15-20 minuttia niin että nostat kannettavasi ilmaan kulmista (vaikka tulitikku askit kulmiin) että ilma pääsee helpommin liikkumaan ja kone jäähtymään, ilmeneekö silloin samaa? Ja vaikuttaako Coretempin arvoihin?
Päästin ilman tulemaan paremmin koneeseen, mutta ei vaikuttanu mitenkään. Ja yksin pelissä on ihan sama ongelma. :/
Kokeile pienentää resoluutiota pelistä, koska MW2 on kuulemma melkoinen muistihuora. Olethan asentanut kaikki viimeisimmät päivitykset?
Joo laitoin reson pinimälle maholliselle ei tullu sitten lag piikkejä ja peli luisti ku unelma. Sitten laitoin puoleen väliin eli ihan perus resolle, et näyttäis hiukan hienommalta. Niin sitten pelin fps tippu huomattavasti n20-30 koko ajan, mutta ei tullut lag piikkejä. Alussa oli ongelmana että tuliniitä lagpiikkejä jolloin fps tippui aina siihen 1-3. Nyt ne on poissa mutta low fps tilalla. koitin laittaaa pelin grafiikoita hiukan pienemmälle, mut sekään ei auttanu.