elikkäpä kun käynnistän CoD:in niin äänet ei toimi ja grafiikka on mitä on.. elikkäpä maa ja seinät ovat sellaisia musta-harmaita neliöitä. asensin päivitykset (1,5patch) ja sen jälkeen herjaa että kaksi äänitiedostoa puuttuu tai ovat huonolla alustalla (bad format?) eikä uudestaan-asennus ole auttanut. Niin ja lisäksi vielä että mul on uusimmat ajurit näytönohjaimessa ym.
mulla on sattumoisin sama ongelma ollut että katosi kaks ääni tiedostoa ja vaikka kuinka yritti asentaa uudelleen nii ne silti puuttu ja peli oli aito lopulta tein siten että poltin kaverilta ne kaks äänitiedostoa itelleni ja laitoin sinne minne piti nii johan alko pelaamaan itse pelin olin saanut tuosta tapauksesta noin kuukausi sitten ja sillon poistin koko pelin ku oli myös grafiikka ongelmia näky kaikki textuurit miten sattuun jne. sit kuukauden päästä asensin uudelleen niin se oli korjautunut mutta ääni tiedosto
kyl peli on aito ja kaikki on kunnossa. sain koneen varmaan viikko sitten liikkeestä jossa oli päivittymässä. oudointa asiassa on että peli on toiminut aiemmin kunnes alkoi yhtäkkiä temppuilemaan näin
Mullakin sama ongelma oli joskus silloin kun CoDin ostin. Kokeilin sitten asentaa sitä kaverinkin koneelle että onko se koneesta kiinni, mutta siinä sama juttu. Kokeilin asentaa sitten toisen kaverini CoD CDeiltä niillä se sitten alko toimimaan. Kumma juttu.
on kyllä kumma juttu. varsinkin kun aiemmin toimi ja sitten alkoi näin temppuilemaan. itsekkin olen yrittänyt asentaa kahden kaverin koneelle samalla menestyksellä mutta tota toisen cd:eillä asentamista vois kokeilla