Eli on tällainen ongelma jonka kanssa olen paininut vähän väliä. Olen asentanut K-lite codec packin ja poistanut kaikki muut codecit. Teen paljon videopätkiä ja muutenkin sähläilen videoiden kera paljon. Mutta aina Pinnacle Studion käytön jälkeen ja joskus ihan vain v*ttuuttaan normaalisti videoita katsellessa sanoo vintoosa että resurssienhallinta on suljettava tietokoneen suojaamiseksi jonka perään drwarson32 mussuttaa että on tapahtunut virhe. Yleensä ongelma on poistunut k-lite packin poistamisen ja uudelleen asentamisella mutta nyt sekään ei riitä ja muutenkin siihenkin touhuun on mennyt hermo. Jotenkin on sellainen kutina persuuksissa että tuo studio 9 jotenkin häiriköi codecien rauhallista elämää. Tänään yritin yksinkertaisesti siirtää mpg tiedostoja dvd:ltä koneelle ja taas sama valitus. K-lite pack on poistettu ja asennettu uudelleen mutta sama valitus jatkuu jos yritän katsoa koneelta tai levyltä liikkuvaa kuvaa. Suurimmaksi osaksi katselen siis mkv, mpg, avi, wmv tiedostoja ja videon editoinnissa käytän mpg ja divx:ää. Epäselvä kuvaus mutta aamukahvi on juomatta. Eli mitkä kodekit ovat minulle tarpeellisimmat ja millä tuon hemmetin valituksen saa loppumaan ja onko k-lite packille joku toinen toimiva vaihtoehto. Olen ikuisesti kiitollinen avusta.
Oolrait. Eli huomasn juuri että tämä ongelma päteekin vain mpg tiedostoihin. Eli MPG:tä avattaessa, jonka jälkeen koko kone jymähtää ja tulee edellä mainittu virheviesti ja siitä pääsee eroon vain sulkemalla explorer.exe:n joka ei vastaa. Käyttis olis siis XP ja kaikki servicepackit asennettu. Myös Pinnacle on ihan kaupasta ostettu.
Kokeiles tälläistä Jep, ei noi videoeditointi ohjelmat oikeen tykkää tietyistä codekeista, ei etenkään jos koneessa on K-Liten tapainen codec paketti.