codekit

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by dumi, May 30, 2004.

1. dumi

dumi Guest

Mitähän codekkeja tarvin kun jotkut elokuvat ei ala pyöriin tulee vaan "virhe" ja sammuttaa soittimen millä yritän sitä toistaa ja joissaki ei näy kuva.
    Mulla on ffdshow ja divx,olen yrittäny muitaki codekkeja mutta ei siltikään toimi,eli mitkä codekit kannattis hakee että varmasti toimis vaikka olis minkälainen tiedosto tahansa?

2. vaaris

vaaris Guest

No ffdshow on ainoa mitä itse tarvitsen ja kaikki toimii. Ei kait divx tartte erikseen asentaa jos on ffdshow... sehän on siinä paketissa mukana.

3. haardi

haardi Member

Trophy Points:
    11
    yks tyhmä kysymys:

Riittääkö että esim. asentaa ffdshown omaan hakemistoonsa ja sitten pitäis toimia äänet sun muut? itelläni ei vieläkään toimi äänet yhessä leffassa!

4. temexi

temexi Regular member

Trophy Points:
    26
    AC-3 äänet vaatii AC3filtterin... Melkein kaikki uudet laadukkaat leffat on jo tolla...

5. Pein

Pein Active member

Trophy Points:
    66
    http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/71646
    AC3 filtteri kannattaa asentaa ääniä varten.
    Dumille:
    Onko ffdshow on kohtuullisen uudessa versiossa (jos ei, hae uusin) ja sen asetukset kunnossa?

Ei katsomiseen tarvita mitään erillisiä kodekkeja (ffdshow riittää), mutta esim. xvidillä voi toistaa divxkin...

6. haardi

haardi Member

Trophy Points:
    11
    asensin ton ac3 filtterin mut siltikään ei äänet toimi 2fast 2furious leffassa, ja oon ladannut ton jo kahdesti. ei voi ymmärtää :/

7. mika

mika Moderator Staff Member

Trophy Points:
    116
  8. mika

mika Moderator Staff Member

Trophy Points:
    116
    Ja yks typerä lisäys, kun ei toi edit ny pelaa...kai oot koneen uudelleen käynnistänyt noiden asennusten jälkeen?

Share This Page