Miten tuo Combo-asema onko se järkevää jos ei tartte muuta kuin DVD+CD-RW-aseman, toimiiko se samanlain kuin olisi erillinen DVD-asema ja CD-RW-asema?
kyllähän se järkevää olisi combo-asema hankkia, kuin pelkästään joko - tai +, mistä sitä ikinä tietää..asemalla polttelet sekä dvd-että cd-levyt, tosin nopeudet on vähän alhaisempia, mut ei kyse monesta minuutista ole
Pystyyks tolla compo-asemalla polttaan dvd-levyjä? Mä oon luullu, että siinä on normaali cd-rw eli kirjoittava-asema sekä tuo DVD-levyjen katseluominaisuus, ei siis poltto-omainaisuutta.
Mikä tuo - tai + on? eihän tuo polta DVD-levylle? "LG 16x DVD/48x24x48 CDRW Compo" "gain" samaa mieltä!!
okei..mä kun käsitin et polttavasta kyse elikkäs, samalla tavalla toimii, cd-levyille luku- ja kirjoitusmahdollisuus ja dvd-levyille vain lukumahdollisuus ..polttava dvd-asema hoitas molemmat, sekä cd- että dvd levyjen luku- ja kirjoitus.
Siis DVD+RW-asema polttaa vain DVD-levyjä, missä on + merkintä ja DVD-RW-asema polttaa vain DVD-levyjä, missä on - merkintä. Yksinkertaista. Molemmat asemat osaavat kyllä lukea sekä + että - levyjä Sit on noita asemia, jotka polttaa kumpaakin DVD+/- -asemia kuten NEC ND-1300 4x/2,4x DVD±RW, Plextor PX-708A 8x/4x/12x IDE DVD±RW jne...