comodo eti netin?

Discussion in 'Virukset ja haittaohjelmat' started by shlick, Jan 27, 2009.

1. shlick

shlick Member

Trophy Points:
    11
    Niin asensin tuon comodo palomuurin ja sitten se esti netin kokonaa poistin koko muurin mutta ei toimi vieläkään netti. Isoveljen koneella toimii

elikkä voisiko joku antaa minulle ohjeet miten saan netin taas toimimaan kiitos jo etukäteen

2. Hujo

Hujo Guest

ojauspaneli > verkoyhteydet > avaa > ominaisuudet hiiren oikeella > korjaa

Last edited by a moderator: Jan 27, 2009
  3. shlick

shlick Member

Trophy Points:
    11
    widows ei löydä mitään ongelmaa ilmoittaa vain että "ongelaa ei löydy haluatko lähettää raportin microsoftille blaa blaa blaa... jtn ei se voi korjatakkaan mitään auttaisiko modeemin uudelleen käynnistys? niin ja koneen käyttiksenä on vista

4. LordPepsi

LordPepsi Regular member

Trophy Points:
    26
    Ei pitäs plokkaa ellet oo jonku system tiedoston plokannu defense+ lla..

5. shlick

shlick Member

Trophy Points:
    11
    En tietääkseni ole asensin sen ihan normaalisti heti ku se asensi sen loppuun niin netti katkes ;(

Juu näyttää siltä että olen tai sitten palomuuri on blokannut modeemimme koska en pääse sen sisään kun kirjoitan IP osoitteen nettiselaimen osoite riville enkä pääse ohjauspaneelinkaan kautta osaisiko joku kertoa miten saan sen kuntoon? en ole tuosta aivan varma

Last edited: Jan 27, 2009
  6. shlick

shlick Member

Trophy Points:
    11
    Sain toimimaan olin poistanut kyseisen ohjelman kokonaan koneelta, mutta se oli ilmeisesti vielä jossain paikassa

Elikkä laitoin yhdistä verkkoon sitten siihen pititäisi kirjoittaa käyttäjä nimi ja salasana siinä oli joku tyyliin "ominaisuudet/muuta" nappula painoin siitä niin siellä näky Comodo firewall driver klikkasin sitä ja sitten poista asennus.

Taas näitä ihmettele ja etsi 3 tuntia ja lopulta paina 3 nappulaa ja toimii

kiitos teille että annoitte ohjeita vaikka ne ei oikeita ollukkaan mutta se auttoi minua jaksamaan tuota

Share This Page