Comodo firewall

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by apeli1, Apr 20, 2007.

  1. apeli1

    apeli1 Regular member

    Joined:
    Apr 11, 2007
    Messages:
    205
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Miksi mulla kun on Comodo firewall pro voitteko neuvoo että miten saisi pelit toiminaan kun se estää vaikka on sallittu.
     
  2. turska

    turska Regular member

    Joined:
    Oct 20, 2004
    Messages:
    4,040
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    Annoit jokaiseen kohtaan luvan mennä nettiin ? Voit käydä myös manuaalisesti lisäämässä ohjelmat,jotka saavat automaattisesti luvan mennä nettiin.
     
  3. apeli1

    apeli1 Regular member

    Joined:
    Apr 11, 2007
    Messages:
    205
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    pitääkö minun muutella network control rulesista säätää jotain että pelit löytää kyse on lan pelistää
     
  4. 762rk62

    762rk62 Regular member

    Joined:
    Nov 24, 2005
    Messages:
    134
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Jos peliä ei löydy application monitor listasta lisää se sinne menemällä "security" välilehdelle ja valitsemalla "tasks". Paina "define new trusted application" ja määritä ohjelman polku (yleensä pelin exe-tiedosto. Jos kyseessä on esim. hl2 täytyy sille määrittää "parent application" (eli ohjelma jonkakautta itse sovellus käynnistyy) tässä esimerkkitapauksessa steam.exe:n sijainti.

    Jos(ja kun) peli löytyy application monitor listalta paina ko. pelin nimen päällä oikeaa hiiren nappia ja valitse "edit". Laita täppi kohtaan "allow all activities for this application".
    Vaihtoehtoisesti voit määrittää ohjelmalle erikseen ulos ja sisäänmenoluvat laittamalla täpin "apply the following criteria" kohtaan ja valitsemalla alasveto valikoista haluamasi vaihtoehdot (yleensä general kohdassa "allow", "tcp or udp" ja "in/out valittuna destination ip kohdassa "any" ja destination port kohdassa "any"). Noita asetuksia voi sitten muuttaa ihan sen mukaan mitä lupia ohjelmalle haluaa antaa.
     

Share This Page