Comodo-ongelmia

Discussion in 'Virukset ja haittaohjelmat' started by jariotus, Sep 23, 2007.

1. jariotus

jariotus Member

Trophy Points:
    16
    Tsithaudi ja tershe!

En tiedä, mistä johtuu, varmaankin omasta amatööriudesta, mutta kun vaihdoin Sygaten palomuurin Comodo Firewall Pro 2.4.17.183 - versioon, niin alkoipa kone vammaamaan ja rajusti. Eli tuli tästä härpättimestä maaiman hiiiiiiitaaaaaaaaaiiiiin. :D

Olenko edes osannut säätää sitä mitenkään, sitä en tiedä, mutta firefoxin, mircin, messengerin ja tällaiset muut välttämättömyydet olen sallinut, kun sitä kysyi.

Download.fi - saitilta luin jonkun käyttäjän arvostelun, että ei suositella tavan käyttäjälle, aljajille, yms. ( siis 48v-normitumpulle ? :D)

Elikkäs, kun siinä on sen sata mahollisuutta ilmeisesti säätää, niin johtuuko omasta osaamattomuudestani, vai pitäskö vaihtaa kevyempään palomuuriin, jos, niin mihin ?

Aika raskaaltahan tuo Comodo tuntuu ja nyt, kun kone alkoi lagaamaan, menee heemo ja se kait ei ole palomuurin tarkotus.

En ole warettaja, enkä p2p-käyttäjä, vaan ihan norminettiä, meseä ja mirciä käytän.

Koneessa ei ole viruksia, ajettu Kasperskyn Escan.illa ja SDFixillä, ja muina pöpötorjuntoina on AVG Free Edition virustorjunta, CCleaner, Spywareblaster Ja SpyBot.

Neuvokee, mie kuuntelen

2. tomato71

tomato71 Regular member

Trophy Points:
    46
  3. jariotus

jariotus Member

Trophy Points:
    16
    Jepjep :)

Kiitoksia vuan ehdotuksesta. Kokeilin ja asensin loppujen lopuksi tuli päädyttyä Filseclab - nimiseen tuotteeseen. Jo loppu lagaaminen.

Mie kun en osaa satasella luottaa mihinkään vanhaan. Olen itse jo wanha, se riittää :D

4. jariotus

jariotus Member

Trophy Points:
    16
    http://filehippo.com/download_kerio_personal_firewall/

" Versions 4.2.2 and prior are FREE for home and personal use. "

Eli siinäpä uutta valoa kansalle. Ei tarvihe tuota 2.1.5 wanhaa enää ladata, kun 4.2.2 on myös ilmainen ja taatusti parempi, kuin tuo wanha. Minun mielestä ainaskin. Latasin tuon 4.2.2 -version.

Kokeilin päivän verran tuota Filseclabia ja ei voi kun sanoa, että varokaa hyvät ihmiset tuota. Aivan kamalaa pskaa. Sekoitti kaiken. Kun poistin sen, vei mennessään firefoxin kirjanmerkitkin ( ! ) Huhhuh.

Kun AVG :hen tuli päivitykset, Filseclab kaatoi koneen. Ihan mikä tahansa päivitys, lataus, tms. kone kaatui.

Näin tuli taas paukutettua pari naulaa suoraan kantapäähän !

Share This Page