Comodo vs ZoneAlarm

Discussion in 'Virukset ja haittaohjelmat' started by kikuu, May 11, 2008.

1. kikuu

kikuu Regular member

Trophy Points:
    26
    Makuasioista ei voi kiistellä, mutta Kertokaapas tänne niitä _Oikeita_ plussia ja miinuksia!

Itse pidän enemmän Comodosta. ZoneAlarm kerran sulki itsensä päivityksen yhteydessä, joka saattaa koitua koneelle kohtalokkaaksi. Tämä taisi kyllä johtua siitä, että ZA ei tomi Avastin kanssa ja silloin minulla sattui olemaan juuri tuo Avast. Comodo toiminut täydellisesti. Asetukset voivat olla vaikeita, mutta te kaikki aloittelija ja normaalit Internetkäyttäjät: Pitäkää oletusasetuksia ja päästäkää nettiin VAIN SELLAISIA OHJELMAT, JOTKA TIEDÄT. Jos joku Windowsin oma ohjelma yrittää päästä nettiin, mutta et tiedä varmuudella miksi, niin googletappas tietoa ohjelmasta. Te jotka käytätte verkkotulostimia, sun muita monimutkaisia laitteita, niin asetuksten valitseminen voikin olla jo näissä molemmissa palomuureissa vaikeaa!

2. piller9

piller9 Member

Trophy Points:
    16
    Itse olen ollut tyytyväinen Comodoon jo pitkän aikaa. Monet sanoo, että se Defence+ vain vaikeuttaa sitä, mutta senkin suojaustasoa voi muuttaa + se tuo lisää turvallisuutta koneeseen. Kevyt ohjelma käyttää.

3. 6Leksa9

6Leksa9 Guest

joo olen ollut erittäin tyytyväinen tohon comodoon vaikka kyseleekin välillä liikaa.. mutta eipä siitä paljon vaivaa oo kuitenkaan ja erittäin hyvän suojan antaa koneelle. ton comodon lisäks avast virus ohjelma ja en oo löytäny ku muutamia adwareja

4. kikuu

kikuu Regular member

Trophy Points:
    26
    Pystyykö muuten comodosta säätämään jotenkin mitkä ohjelmat sallitaan ja mitkä ei ja mitkä saavat serverin oikeudet yms... Siis muualta kun suoraan niihin kysymyksiin vastaamalla

Share This Page