Eli asensin windowsin uudestaan C asemalle ja D asema oli kryptattu compusecillä.. millä saan auki ton kovalevyn että sais noi leffat/musiikit ja pelit sieltä pois??
Tosiaan salasana on oikeastaan ainut vaihtoehto. Eikös elämä olisi paljon helpompaa jos ei olisi kryptausta ?
mihis mä sen salasanan laitan kun ei se kysy sitä missään vaiheessa... jos yritän mennä oman tietokoneen kautta D asemaan nii tulee ilmotus että "haluatko alustaa aseman" eikös sillon kaikki tiedostotkin mee pois
Kyllä, mutta on myös mahdollisuus saada ne tiedostot takaisin, mutta kaikkia ei saa takaisin. Entä jos yrität avata jotain videota mikä on D asemal, vaikka BSPlayeril nii aukeeko?
kyllä oli koko tarinan alku luettavissa täällä http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/320025
Hommaa se compusec uudestaan ja kato pääsetkö sinne D asemal. Eli siis C asemal pääset ilma salasanaa.
juu pääsen koska sitä ei ollu kryptattu.. pelkkä D asema oli... mä lataan sen compusecin uudestaa ja katon et pääsenkö sillä... informoin sit tänne tilanteen..
eipä tunnu hyödyttävän mitään toi compusecin asentaminen tilanteeseen.. mut mites jos nyt alustan ton D aseman niin miten saan ne tiedostot takasin sinne??
Ohjelmilla, mutta kaikkia tiedostoja et saa takaisin. Ohjelmat: Get Data Back For NTFS,R-studio, Recovery My Files, Easy Recovery. Itse suosittelisin:[bold]Get Data Back For NTFS tai R-studio[/bold]
ET saa MITÄÄn takaisin, korostan mitään. Sun olis pitäny poistaa se kryptaus ennen windowsin formatointia, nyt nuo tiedostot on sen kryptaus salasanan takana ja niitä ei sieltä saa poijes.
Tohon ei Compusecin uusiks asentaminenkaan auta jos sulla ei oo korpulla tai cdllä sitä kryptausavainta joka käskettiin siinä asennuksen yhdessä vaiheessa tallentaan korpulle tai vastaavalle. Nii et voit sanoo heippa niille tiedostoille
milläköhän saisin äänet toimiin.. laitteen tilassa lukee vaan et "laite ei käynnisty oikein" mikä neuvoks?
kyseessä siis integroitu C-Media AC97 Audio Device,, en löydä mistää toimivia... kun yritin windows levyltä ottaa nii kyl se jotain tiedostoja otti mutta ei se vaan toimi...