Kun ostin koneen about 3 viikkoa sitten,niin tv toimi kortin kautta hyvin, mutta eilen kun sain netin auki ja updeittasin windows xp:n, niin eipä toimi enää. Sitten kävin hakemassa myös uudet ajurit ohjaimeen, mutta ei sekään auttanut. Kun ohjain suorittaa pc:n tarkistuksen, niin herjaa vaan että pitäisi päivittää prosessori nopeammaksi!? Ja MMX- arkkitehtuuri ei ole ok?? Voisko joku "guru" jeesaa asiassa?
Kerroppa vähän tarkemmin mitä ojhelmia käytät, milloin ohjain valittaa prosessorista, mikä prosessori on etc.
prossu on amd athlon +3000. Ohjelmana mä käytin ihan sitä ATI:n MMC:tä. Kun koitan laittaa tv:tä päälle MMC: stä, niin silloin se kertoo ettei ole mahdollista tsekata tv:tä ja pyytää tekemään PC:n tarkistuksen. Ja sieltä se sitten löytää juuri tuon MMX-arkkitehtuuri jutun. Mutta mä tossa vilkuilin vanhoja viestejä, niin siellä oli heeboilla ollut samoja ongelmia ja se oli johtunut directx 9.b päivityksestä, minkä mäkin tossa eilen nykäisin koneelle. Pitääpi käydä hakee korjauspäivitys, kunhan tästä pääsen duunista himaan ! Toivottavasti toimii sen jälkeen. Mä kirjotan sitten, että miten kävi..
no joo, sain sitten sillein toimimaan ohjaimen,että se etsi jopa kanavat ja asetti ne paikoilleen, mutta ne näkyy vain 1/3 osa sekunnin verran. Juuri silloin,kun vaihtaa kanavaa. Nyt en kyllä taas tiedä missä vika
jee,jee! Sain toiminaan sen, kun laitoin kaikki Ati:n uudet ajurit ja uuden MMC:n. On muuten paljon makeempi MMC:n uusi päivitys ( 9.0 ) kuin vanha..
jee,jee! Sain toiminaan sen, kun laitoin kaikki Ati:n uudet ajurit ja uuden MMC:n. On muuten paljon makeempi MMC:n uusi päivitys ( 9.0 ) kuin vanha..