En saa sitä tekstitys juttua olen testannu painaa lisää tektityskanava ja etsinyt sen tiedoston. se on .srt kuvaksessa lukee: skipping subtitle file
Juu sain ne tolla FilmMachinellä, siinä kestää yli 3h tehä se että voin polttaa voitko kertoa miten ne asetukset pitää laittaa että se tekee sen nopeammin.
Ei ConvertXtoDVDssä tarvitse erikseen hakea tekstejä jos ne on nimetty samalla tavalla samaan kansioon, esim. elokuva.avi elokuva.srt.. ohjelma ottaa ne siihen automaattisesti ja sit näet sieltä että tekstitys ulkoinen virta 1. unohda FilmMachine.
Uusimmat convertxtodvd-softat todella löytävät tekstit itse jos ne ovat saman nimiset kuin leffa-tiedosto. Se miksi tuo convertxtodvd ei noita subeja hyväksy...onko tekstitiedostossa jotain "merkkejä"? = Ä, Ö, välilyönti jne. ? Jos on - nimeä tekstit vaikka "tekstit.srt" (siis hyvin yksinkertainen nimi, jossa ei skandeja ym.) ja hae itse ne siinä convertxtodvd-softassa.
Poltin converxtodvd;llä leffan dvd levylle ja kun katsoin sitä tv-ruudulta niin ruudulla välkkyi vähän väliä teksti "Jos haluat poistaa tämän viestin niin käy www.vso-software.fr" Mistäs tämä johtuu?