Moi. Nyt on ilmennyt ConvertXtoDVD:n kanssa sellanen ongelma, että kun koitan liittää tekstejä siihen leffaan, niin se ei hyväksy niitä. Ei tule mitään ilmoitusta, että ei voida lisätä tai muuta. Tekstitys kohta näyttää silti siltä samalta, eli "Tekstitys (0 raita)". Joskus ennen koneen formatointia mulla oli tuo vanha versio ConvertXtoDVD:stä ja sillä toimi hyvin. Nyt uudella siis tämä ongelma on ilmennyt. Olen kokeillut myös laittaa tekstien ja leffojen nimet samanlaisiksi, mutta ei tulosta eli Video.avi ja Video.srt Osaisiko joku auttaa? Kiitos
Oletko muuntanut tekstit subtitle workshopilla .srt muotoon? Onko vobsub tai ffdshow koodekki koneella?
subit ovat .srt muodossa valmiina jo, pitäisikö kokeilla silti tehdä tuota muutosta? Ffdshow löytyy koneelta
Tota noin, pitäisikö noiden auttaa siihen, että siihen Tekstitys kohtaan tulisi 1 raita, vai että ne tekstit tulisivat leffaan silti, vaikka ConvertXtoDVD näyttää "Tekstitys (0 raita)" ?
Ei siihen tule tekstityksiä jos ei näy raita 1:tä sisäinen tai ulkoinen. Se vobsub on dvd tekstityksiä varten.
Hei, nyt onnistui Kun mulla nyt aluksi oli noi leffa.avi ja leffa.srt, latasin ton subtitle workshopin taas ja sillä avasin leffa.srt tekstin ja tallensin leffa2.srt:ksi. Sitten aukaisin ConvertXtoDVD:n ja lisäsin leffan ja lisäsin tekstitykseksi leffa2.srt:n niin se suostui ottamaan sen Kiitos että jaksoit auttaa