Counter-strike 1.6 FPS ongelma.

Discussion in 'PC:n pelit' started by Mestaus, Feb 19, 2006.

1. Mestaus

Mestaus Regular member

Trophy Points:
    46
    ongelma on kun normisti fps on 60:ntä niin kun jossain fy,aim ja jne jne mapeissa fps laskee aina 40:neen kun ampuu talla pohjassa ja jossain kohdissa .Ja sitte vähän nosueee taas 50:neen ja samalla käy sellanen pelijuimituu 2 sekunniksi ehkä siis ei pingi nouse mihinkään miljooniin vaan ihan normaalina pysyy mutta se jumittaa että ei pysty ampua ja jos painat vaikka ampumis nappia kun se jumii niin kone vetää tyy tyy tyy ääntä jotain varotusäänä ja sitten jumin jälkeen fps nousee taas 60:neen niin normisti pystyy pelaa ?mitää apua tohon fps ongelmaan.tossa näkyy mun koneen tiedot jos joku osais jeesiä.?konffeja on testattu ja tälläst..

2. jannuska

jannuska Member

Trophy Points:
    11
    mulla on ollut kanssa tota tyyt tyyt tyyt ongelmaa viimeaikoina, mikähän siinä mahtaa olla?

3. Mestaus

Mestaus Regular member

Trophy Points:
    46
    jep jep ,käy hermoille monissa kohdissa kun sais just tapettu porukkaaa mutta sitten toi hemmetin jumi tulee/fps laskee inhottavasti.... :S ja tuleekin luotia enemystä niin kyllä nakertaa suoraan sanottuna.

4. Mestaus

Mestaus Regular member

Trophy Points:
    46
    Joo ei tartte enää jelppiä sain itse ogelman ratkastuu,ittelläni oli ainakin fps ongelma ,jonka itse ratkaisin ongelman fps_max 40 laitoin konsoleen ja fps_modem 40 mutta välillä käytän 60 .

Last edited: Feb 21, 2006

Share This Page