Aloin tässä joku aika sitten pelaamaan taas kyseistä peliä, ja alkoi mietityttämään, että saako niitä grafiikoita jotenkin hienommiksi? Reunan pehmennys ja Anisotrooppinen suodatus ovat 8x. Eli onko jotain console komentoja tai vastaavia joilla saisi grafiikoita paremmaksi?
Pistät resoiksi 800x600 tai 1024x768<--(suosittelen) counterissa ja lataat ftp.thecpl.com/cplcsgui3.zip ja sitten jos haluat vaikka paljon ,että luotienosumat/sprayt näkyvät seinissä kauemmin niin laitat mp_decals 500 ja r_decals 500.Esim muitakin komentoja en jaksa ruveta selittämään mitä ne tarkoittavat ,mutta laitan ne komennot tähän. [bold]cl_himodels 1 cl_minmodels 0 gl_picmip 0 gl_max_size 512 gl_texturemode gl_linear_mipmap_linear gl_keeptjuncions 1 max_smokepuffs 300 mp_decals 500 r_decals 500 cl_radatype 0-1 (0 arvolla läpinäkyvä tutka, 1 arvolla läpinäkymätön tutka) ati_npatch 1 ati_subdiv 0-10 (0 poistaa polygonien lisäyksen ja 1-10 lisää polygoneja eli peli näyttää paremmalta, vain atin näytönohjaimilla. Vastaavasti fps laskee reilusti. TRUEFORM pitää olla päällä näytönohjaimen asetuksista.) cl_corpsestay 600 (ruumiit pysyvät maassa kauemmin) fastsprites 0 (parhaimman näköiset savut)[/bold]
peli (hl1/cs16/dod13) ei itsessään taida AF/AA:ta laittaa päälle, eikä noita muistaakseni voi edes valita. Jos haluat käyttää AF/AA:ta, niin ne pitää "pakottaa" käyttöön näytönohjaimen omassa hallintapaneelissa (tai mikä se ny ikinä onkaan..)
Alkaa kyllä vähän pätkiä jo 2 savussa on kun on AF & EF ihan tapissa, FPS menee sinne ~40 muttei se silti mitään haittaa ku tottunu pelaa paskemmallaki
Ja tosiaan kun Half-Lifen (jonka modi Counter-Strike on) pelimoottori on vain rankasti muokattu versio Quake-pelimoottorista, niin ei siltä mitään kovin hienoa grafiikka voi edes odottaakaan.