Counter-Strike 1.6 Grafiikat.

Discussion in 'PC:n pelit' started by ghost#41, Apr 19, 2006.

  1. ghost#41

    ghost#41 Regular member

    Joined:
    Aug 9, 2004
    Messages:
    161
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Aloin tässä joku aika sitten pelaamaan taas kyseistä peliä, ja alkoi mietityttämään, että saako niitä grafiikoita jotenkin hienommiksi? Reunan pehmennys ja Anisotrooppinen suodatus ovat 8x.

    Eli onko jotain console komentoja tai vastaavia joilla saisi grafiikoita paremmaksi?
     
  2. Mestaus

    Mestaus Regular member

    Joined:
    Dec 21, 2005
    Messages:
    1,141
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    Pistät resoiksi 800x600 tai 1024x768<--(suosittelen) counterissa ja lataat ftp.thecpl.com/cplcsgui3.zip
    ja sitten jos haluat vaikka paljon ,että luotienosumat/sprayt näkyvät seinissä kauemmin niin laitat mp_decals 500 ja r_decals 500.Esim muitakin komentoja en jaksa ruveta selittämään mitä ne tarkoittavat ,mutta laitan ne komennot tähän.
    [bold]cl_himodels 1
    cl_minmodels 0
    gl_picmip 0
    gl_max_size 512
    gl_texturemode gl_linear_mipmap_linear
    gl_keeptjuncions 1
    max_smokepuffs 300
    mp_decals 500
    r_decals 500
    cl_radatype 0-1 (0 arvolla läpinäkyvä tutka, 1 arvolla läpinäkymätön tutka)
    ati_npatch 1
    ati_subdiv 0-10 (0 poistaa polygonien lisäyksen ja 1-10 lisää polygoneja eli peli näyttää paremmalta, vain atin näytönohjaimilla. Vastaavasti fps laskee reilusti. TRUEFORM pitää olla päällä näytönohjaimen asetuksista.)

    cl_corpsestay 600 (ruumiit pysyvät maassa kauemmin)
    fastsprites 0 (parhaimman näköiset savut)[/bold]

     
    Last edited: Apr 20, 2006
  3. ghost#41

    ghost#41 Regular member

    Joined:
    Aug 9, 2004
    Messages:
    161
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Resona on 1280, CPLgui ladattu ennestään, mutta nuo komennot lisään!
     
  4. Ysf

    Ysf Active member

    Joined:
    Oct 2, 2005
    Messages:
    1,954
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    68
    peli (hl1/cs16/dod13) ei itsessään taida AF/AA:ta laittaa päälle, eikä noita muistaakseni voi edes valita. Jos haluat käyttää AF/AA:ta, niin ne pitää "pakottaa" käyttöön näytönohjaimen omassa hallintapaneelissa (tai mikä se ny ikinä onkaan..)
     
  5. ghost#41

    ghost#41 Regular member

    Joined:
    Aug 9, 2004
    Messages:
    161
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Sieltä näytönohjaimen "hallinta paneelista" minä ne laitoinkin päälle.
     
  6. Mestaus

    Mestaus Regular member

    Joined:
    Dec 21, 2005
    Messages:
    1,141
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    Jees,onko parantunnut grafiikka ;)?
     
  7. ghost#41

    ghost#41 Regular member

    Joined:
    Aug 9, 2004
    Messages:
    161
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    No ei oleellisesti, mutta kyllä se vähän siistimmältä kyllä näyttää :)
     
  8. Mestaus

    Mestaus Regular member

    Joined:
    Dec 21, 2005
    Messages:
    1,141
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    No hyyvä!
     
  9. ghost#41

    ghost#41 Regular member

    Joined:
    Aug 9, 2004
    Messages:
    161
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Alkaa kyllä vähän pätkiä jo 2 savussa on kun on AF & EF ihan tapissa, FPS menee sinne ~40 muttei se silti mitään haittaa ku tottunu pelaa paskemmallaki :)
     
  10. Mestaus

    Mestaus Regular member

    Joined:
    Dec 21, 2005
    Messages:
    1,141
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    Sepäse syö fps:ssää
     
    Last edited: Apr 22, 2006
  11. Monsteri

    Monsteri Member

    Joined:
    Oct 26, 2003
    Messages:
    38
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Ja tosiaan kun Half-Lifen (jonka modi Counter-Strike on) pelimoottori on vain rankasti muokattu versio Quake-pelimoottorista, niin ei siltä mitään kovin hienoa grafiikka voi edes odottaakaan.
     

Share This Page