Moro! Päivitin Vistasta tähän uuden karhiaan seiskaan. Kaikki meni hyvin siihen asti kun asensin CSn uudelleen ja käynnistin sen. Resoluutio on ihan päin honkia. Okei, päivitin näytönohjaimen uusimpaan versioon HPn sivuilta. Uusi kokeilu...=ei auttanut. Sopivaa resoluutiota ei tunnu löytyvän millään. Eikä se anna vaihtaa Color Qualityä High muotoon vain pitää sen Mediumissa. Koneena siis HP Pavilion DV6-1100EO/Windows 7 32-bit. Näytönohjain: ATI Mobility Radeon HD 4530 Auttakaa miestä mäessä! -Oskari
Ymmärränkö oikein ymmärtämällä, että CS ei anna valita "normaalia" resoluutiota? Eli sitä joka on vaikka työpöydällä? Jos noin on, niin koita vaihtaa "Renderer" johonkin toiseen vaihtoehtoon ja sitten kokeile resoluution vaihtoa. Myös kuvasuhde kannattaa tarkistaa (Display mode) jos käytät laajakuvaresoa.
Ihan oikein ymmärrät. CS antaa vaihtaa reson mutta ei satu kolmesta vaihtoehdosta kohdilleen. Myöskään Renderer ei auttanut. Lopussa antoi erroria sopimattomasta resoluutiosta. Kyllä ottaa päähän! Laajakuvareso ei ole käytössä ja koneen oma resoluutio on 1366x768. Muita ehdotuksia? -Oskari
Elikkäs minulla on melkein samanlainen ongelma. Eli minulla on ihan sama kone kuin sinullakin oskari ja asensin siihen sen Windows 7:n päivityksen. Minulla on sellainen onegelma kun pelaan pelejä esim. Cod4,Cod5,Mw2,Gta:san andreas ja sen sellaisia niin kun kone ei ihan pyöritä kaikkia pelejä vaikkapa cod 5:sta ihan täysillä resoluutioilla niin pelasin sitä vistassa 1024X768 resoilla ja se näkyi ihan normaalisti, mutta kun asensin seiskan niin kun pelaan samoilla resoilla niin pelit ei näy koko näytöllä vaan siinä on sivussa sellaiset mustat palkit ja kuva on tosi pieni. Niin ei jaksa pelata koska se on niin rassaavaa. Asensin koneeseen uuden näyttiksen ajurin mutta se ei auttanut. Samaten kun katson elukuvia koneella niin kuvan laatu on muuttunut tosi huonoksi ja näkyy pikseleitä. Lisäksi jotkin ohejelmat lakkasivat toimimasta. JOS JOLLAKIN ON HYVIÄ JA TOIMIVIA EHDOTUKSIA NIIN VOISITTEKO SANOA, KIITOS JO ETUKÄTEEN VASTAUKSISTA. Ja toivottavasti saisin pian ratkaisuja. KIITOS...
Kyllä, ihan sama ongelma mulla VIELÄKIN. Ja ihan sama mitä peliä pelaa, niin sama ongelma. Sitten jos projektorin kautta katsoo niin ei mitään ongelmaa. -Oskari
En tiedä toimiiko tämä 1.6:ssa, mutta sourcessa ainakin: Steam > my games > counter-strike > properties > set launch options > -autoconfig En ole varma auttaako tämä ongelmaanne, mutta kokeilkaa ihmeessä
VOIKS JOKU KERTOO MIKS MÄ EN VOI TÄHDÄTÄ SNIPULLA TAI VOIN MUT jos tähtään niin mull ei tuu mitää semmost mustaa ja ympyrä keskelle..
Oskumaan löysin ratkaisun tuohon ongelmaan yhdeltä englannin kieliseltä sivulta eli tee näin: 1)Klikkaa työpöytää ja klikkaa näytön tarkkuus valikosta 2)Sitten katot siitä sen tarkkuus sarakkeen pitäis olla varmaan 1366X768 vaihdatsen ihan mihin muuhun vaan haluat ei väliä 3)Nyt klikkaa työpöytää ja valikosta Catalyst control center 4)Sitten siitä oikean yläkulman valikosta: Työpöydät ja näytöt 5)Sitten sieltä oikeasta alakulmasta siitä läppärin kuvasta klikkaat oikealla painikkeella ja valitset sen alemman Määritä... kohdan 6)Siinä on se Skaalausasetukset kohta laitat siitä sen koko näyttö homman ja Ok 7)Ongelman pitäisi olla ratkennut ja enää ei pitäisi näkyä mitään mustia laatikoita 8)sitten vaihdat vielä sieltä näytön tarkkuus kohdasta resoluution kohdalleen eli 1366X768 9)Pelit pyörivät ihan vaikka 800X600 resoilla koko näytössä eikä enää näy mitään mustia laatikoita Jos ei onnistu niin kysy lisää.
KIITOS! Toimii! Piti vielä etsiä uudet asetukset pelin valikoista mutta nyt näkyy ja hyvin. Kiitän ja kumarran. -Oskari