Eli saan pelin/steamin asennettua täysin normaalisti, mutta kun yritän pelata jotain niistä peleistä niin tulee seuraavanlainen error: Steam.exe (main exception): Win32 StructuredException at B00B18DE : Attempt read from virtual adress 2953517278 without appropriate access rihts. Tietääkö kukaan miten saisin pelin toimimaan? Itse epäilen että koneen tehot eivät riitä edes tähän peliin: Käyttöjärjestelmä:Windows 98se Prosessori:Intel Celeron, 900MHz (9x100) Keskusmuisti: 128mb Näytönohjain:Intel(R) 82810E Graphics Controller Emolevy: Ei mitään tietoa Kone on todella vanha ja olen ostamassa uuden koneen ihan lähiviikkoina.
Sanon sulle kun mul on toi sama peli et sun koneesta ei tehot taida riittää ikävä kyllä mut jos netti ei oo päällä tai sit sun nettiturvas on kieltänyt ohjelman. En oikeen tiiä et mikä siin on mut veikkaan et se on se tietokone mul itellä on Cloonikone: ööö...3200+ muistii 512mb tilaa 145 G näytön ohjain radeon 16000 jotain tollast hyvin pelittää...
Arvelinkin että koneen tehot eivät riitä. Olen muutenkin ostamassa lähiaikoina uutta konetta, mutta ajattelin koittaa kyseistä peliä jo nyt
Peli siis pyörii HL ykkösen pelimoottorilla? Siinä tapauksessa ei ole kyllä tehoista kiinni, kun kakkoskoneenikin (400mhz, sigussa) 1.6sta pyörittää +30fps kun vaivautuu vähän säätämään. Taitaa Steami vaan kusta. Itse asentaisin uudestaan ja kokeilisin jos helpottaa.
No voihan se pelin toimimattomuus johtua siitäkin kun koneessa windows 98, sillä sehän menee ainakin omien kokemuksieni mukaan helposti sekaisin. Unohdin mainita ensimmäisessä viestissä, että Counter Strike -peli aukeni ensimmäisellä kerralla siihen aloitusruutuun, mutta kun liityin johonkin peliin, niin silloin näyttöön alkoi tulemaan tuota virheilmoitusta.