Eli ostin tossa elämäni ensimmäisen pelin (counter strike) ja nyt olis ongelma, että se tökkii ja on hidas oikeestaan ihan joka modessa vaikka grafiikat on huonoimmalla laadulla yms. Nettini on 1 megan welho ja kone kannettava aspire 2800+ amd sempron, 256mb ddr ram ja 3d kortti on 64 meganen.. Onko jollain vastaavia kokemuksia, kun vaan tossa mietin että kun se on aika vanha pelikin, ni kyl sen pitäis toimia...
Muistia suosittelen kyllä ostamaan 256 lisää. Onko kyseessä normaali Counter-Strike ettei Counter-Strike Source?
Mulla on normaali cs ja sygate. Voisko se sitten olla toi muisti... Pitänee kattoa. Hassuinta on vaan se, että mä oon parikertaa yrittänyt pelaa sitä ja toisella kerralla se ei tökkinyt ja toisella tökki. Mulla ei ollut mitään ohjelmia auki samaan aikaan. Tuli vaan mieleen että voiskohan noita muisti resursseja jotenkin vapauttaa, ku kattoo mitä kaikkee xp:ssä pyörii samaan aikaan niin siellähän on joku miljoona systeemii päällä, mistä mulla ei ole mitään käsitystä mitä ne on...
Kannattaa tietenkin tarkistaa mahdolliset pahisohjelmat/virukset. Apua ja ohjeita löytyy tuolta Virukset ja haittaohjelmat keskustelualueelta.
nuo wanahat hl1-modit, eli cs ja dod pitäs kyllä rullata hyvin sinun vehkeellä.. mutta kattoppas sieltä optionssista ja "video" -puolelta että renderer on "opengl". -- ysf
Joo eli ostin nyt toisen sodimmin koneeseen ja nyt muistia on 768 mb, mutta ihme kyllä, ei tahdo oikein vieläkään pyöriä ilman ongelmia.. Nyt on kyllä paljon parempi, ja kone muutenkin oli lisämuistin tarpeessa,mutta cs pyörii vieläkin tökkien. Eli käytännössä lähes tasasin väliajoin ukkeli jumittuu menemään johonkin suuntaan eikä reagoi vaikka mitä painais kun vasta parin sekunnin päästä... Tai vaihtoehtoisesti äänet pätkii ja tökkii...Kiitos jo tulleista neuvoista! p.s. mitä on konffit ja miten niiden pitäisi olla?