counter strike netti ongelmia tarvitsen apua

Discussion in 'PC:n pelit' started by SexBuddy, Jun 13, 2006.

1. SexBuddy

SexBuddy Member

Trophy Points:
    16
    peli toimii kyllä mutta sitten kuin yritän serverille niin en pääse ja latency näyttää 1000-3000 mikä olis vikana ???????

2. Kremo

Kremo Guest

Ootko varmasti sallinu palomuuristas niiden pelien pääsyn internettiin? Jos et, niin mene palomuurisi asetuksiin ja salli niiden pelien pääsy nettiin.

Toinen juttu mistä olen kuullut täällä puhuttavan on Nortonin palomuuri. Varsinkin se, että se vie resursseja ja muutenkin se on ihan kakka. Mikä palomuuri sulla on?

3. SexBuddy

SexBuddy Member

Trophy Points:
    16
    mul on zone alarm et koitan nytte ku mun netti on kunnossa ku vlp äijjät korjas johtoja

4. Kremo

Kremo Guest

Siis miten ne korjas niitä? Soititko sinne ja ne siellä jotain sohelsi vai tuliko ne teille? Haluisin meinaan tietää, koska mulla on netin kanssa ongelmia kanssa, pätkii.

Last edited by a moderator: Jun 15, 2006
  5. Mestaus

Mestaus Regular member

Trophy Points:
    46
    Mikäs liittymä sul on?

6. SexBuddy

SexBuddy Member

Trophy Points:
    16
    mulla on netikka väli aikasesti ja kaikki menee päin per....ä netti ei toimi ku valillä ja ne on taas koheltamassa tuola luovankylässä
    ja enkä pääse pelaa mitää netti peliä. ja tämänki viestin laittaminen oli tuskan alla ku ei millää meinaa löytää palvelinta ja nettiki pätkii aiva kuin mulla olis modeemi!

Last edited: Jun 16, 2006
  7. Kremo

Kremo Guest

Netikka? ^.^ En oo koskaan kuullutkaan :D Mikäs sulla on sitten niinkun vähemmän väliaikaisesti?

8. SexBuddy

SexBuddy Member

Trophy Points:
    16
    ja ne korjaa jotain kaapeli vikaa se on menny aika pahoin niin ne ainaki sano mulle ku käytiin keskiviikkona vlp ja aion hommata soneran tai elisan laajakaistan

9. Kremo

Kremo Guest

Ihan lämpimästi ehdotan sulle esim. Saunalahtea. Mulla on meinaan Elisa ja tää pätkii. Voi tietty johtua mun modeemista, koska yhellä kaverilla ei pätki vaik niilläkin on Elisa. Mutta toinen kaveri on sanonu, että Saunalahti on paras, koska silläkin lagaili toi Elisa.

10. CsAddict

CsAddict Guest

Joo kyllä olen kullut itsekin Saunalahtea kehuttavan. Eräällä kaverillanikin tuo Elisa lagii. Ei ole toisaalta tähtiin kirjoitettua, että SINULLA se Elisa pätkisi, mutta kannattaa silti ostaa Saunalahti, minä ainakin ostaisin.

11. juhha84

juhha84 Active member

Trophy Points:
    66
    mutta oottekos koskaan kuullu että joku valittais että kaapeli yhteys lagailis????? Siispä suosittelen kaikille lämppimästi.

12. pkaksp

pkaksp Moderator Staff Member

Trophy Points:
    128
    @SexBuddy

Ihan turha sun on liittymää ruveta vaihtamaan jos siellä Kurikan suunnalla on huonot johdotukset. ;) Se data menee nimittäin lähes samoja piuhoja pitkin vaikka palveluntarjoaja vaihtuisikin.

Kaapeliyhteyksiä ei juurikaan taida olla tuolla suunnalla tarjolla. Valokuitua meni jossain päin Kurikkaa, mutta sekin on aika tyyristä lystiä.

13. Jannejt

Jannejt Moderator Staff Member

Trophy Points:
    118
    CsAddict, uuden tunnuksen luominen ei auta mitään! älä enää yritä tehdä, tai kremo ei tule parin päivän takaisin enää, vaan pääsee bannituks, LOPULLISESTI

banni=porttikielto, joten sinun pitäisi nyt tajuta pysyä pois se pari päivää!

Share This Page