nyt kaikki nero hakkerit kuulolle! minulla on ollu toi cs 1.6 jo yhden vuoden jonka ajna peli on toiminut ihan hyvin. mut nyt 2 päivää sitten se kehitti jostain oudon ongelman... peli käynistyy normaalisti mutta parin minuutin jälkeen peli pysähtyy ja ruutu menee mustaksi eikä palaa ennen kuin sammutan koneen (pelin ääni jää nykimään. ja olen jo asentanut steamin ja cs uudelleen joten elkee sitä ehdotelko.
Koitas päivittää ne näyttiksen ajurit, jos cs:sään tullu joku uuspäivitys niin ei välttämättä pelaa enää millään ikivanhoilla ajureilla.
sori ku tungen tähän topicciin mut kysyisin myös cs:ään liittyen. eli mulla tulee noin parin minuutin välein isjoa lagipiikkejä jolloin ping nousee yli tuhannen enkä voi tehdä enkä nähdä mitään vaan jämähdän siihen kohtaan missä piikki alkoi. yleensä piikin jälkeen olen kuollut, joten se todellakin haittaa. tällaista ongelmaa ei ole ennen ilmennyt, mutta kun käyttöjärjestelmä asennettiin uudestaan niin ongelma alkoi. kokoonpano on: sapphire 9600 pro 256, 2800xp, codegen 350W, epox 8kra2i , 512 verkkokauppa RAM ja maxtor 160gb. nettiboksi on liittymän mukana tullut ja epäilen sen hiipumista liian rasituksen alaisena, koska piikit tulevat yleensä vain tapahtumien keskellä. ennen käyttiksen uudelleen laittamista on pingini ollut aina 1/512 netillä yli 75, nyt se pyörii raskaimmissa kohdissa 50 tuntumassa. eli olisin kiitollinen jos joku osaisi neuvoa asiassa!
joo kiitos kaikille, sain nuo ajurit nyt kuntoon ja se korjasi ongelman. taas yksi ongelma ratkastu afterdawnin avulla KIITOS!
vaikka tämä nyt ei kuulu mitenkään asiaan niin läskikasa voisit vaikka osoittaa omatoimisuutta ja etsiä vaikka googlesta.
No ohhoh, PELIHIRMU on kyllä ihan oikeassa. Steam kuitenki sen verran "suosittu" ohjelma, että luulisi sen löytyvän ihan googlella.
mut hei täs on semmonen pikku broblemo että meitdsi on 11 iha oikeesti ja jos vaan olisittke kilttei ja kertositte mist sen saa..... ja anteeks pelihirmu!
voiko sitä tietää mistään , että onko serial number käytetty vai ei? ku mul ei oo viel half lifee mut ostan tänää tai huomen....
Jos ostat uutena muoviin pakattuna niin melko varmasti (~99%) CD-avain on kunnollinen ja käyttämätön. Erehdyksiä tietysti aina sattuu tehtaalla. Vastaavasti jos ostat Half-lifen käytettynä niin arviolta 20-30% mahdollisuus ettei sitä avainta ole Steamiin rekisteröity. Jos epäilet CD-avainta vialliseksi niin helpoin tapa kokeilla on 1) Luoda Steam account 2) Yrittää antaa Steamille se avain Steam tarkistaa avaimen aitouden ja rekisteröimättömyyden palvelimeltaan ja ilmoittaa sitten jos sen kanssa on jotain ongelmia.
http://www.csfi.net/tiedostot/8/110 <--- tuolt saa stiimi ja cs:än molemmat samassa paketissa mutta siinä lataamissessa menee n. 10 tuntii.....ja sul täytyy silti olla avainkoodi!!!