Eli mulla semmonen ongelma ilmeni pelissä että muutin rsoluution 720x576 (vahingossa) ja heti sen jälkeen näyttö pimeni. Oon poistanu css ja steamin ja asentanut uudelleen ne mutta ei oo hyödyttäny mitään. Alkaa ideat vähenemään. Voisko joku viisaampi neuvoa pystyykö sen resoluutioin muuttamaan jotenkin steamin tai config kautta? Ihan mistä vaan. Nyyh
Mene Steamin peliluetteloon, paina CSS:ää oikella hiirinapilla -> Properties (Ominaisuudet) -> General (Yleinen) -> Set launch options (Käynnistysasetukset?). Kirjoita sinne seuraava teksti ILMAN lainausmerkkejä "-w 1680 -h 1050". Muuta nuo lukuarvot oikeiksi (millä resoluutiolla peli toimi silloin kun se toimi). Jos et tiedä, niin se on todennäköisesti natiiviresoluutiosi, joka selviää, kun Windowsin Ohjauspaneelista tutkit näyttöasetuksia.
Sain css:n toimimaan mutta huomasin uuden ongelman, peli lagii todella paljon. Kokeilin muuttaa graffat pienemmiks mutta ei auttanu. Ping huitelee 10 tienoilla joten ongelma ei tuu sitäkään kautta. Steami ei ainakaan näytä päivittävän eikä latailevan mitään ja kaikki muutkin ohjelmat oon sulkenut. Ennen toiminu täydellisesti eli koneessa kyllä pitäis olla tehoa. Onko konelläkään kokemuksia tälläisestä?