Counter-Strike:Source - Materials ongelmia

Discussion in 'PC:n pelit' started by Turang, Feb 21, 2010.

  1. Turang

    Turang Member

    Joined:
    Dec 10, 2009
    Messages:
    61
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Minulle on tullut muutaman kuukauden aikana paljon materials ongelmia.
    Ne ovat häiritseviä ku joskus lattiat ovat läpinäkyviä, ikkunat, lasit ym. ovat pinkki-musta ruudullisia, ja välillä muutenkin ikkunoista näkyy vain wireframe viivat vai mitkä lievät. Bloom ei toimi ollenkaan.

    Välillä ongelmat katoavat itsestään uudelleenkäynnistämällä peli.
    Olen uudelleenasentanut pelin monesti ja jopa uudelleenasentanut tietokoneen, mutta ongelmat vain lisääntyvät.

    KAIKKI muut pelit toimivat ilman minkäänlaisia ongelmia, lukuunottaen source pelit

    Tässä poimittuja "ongelma" tekstejä konsolista:

    Couldn't find custom font file 'resource/HL2EP2.ttf'
    Couldn't find custom font file 'materials/vgui/fonts/buttons_32.vbf'

    couldn't exec userconfig.cfg
    Host_WriteConfiguration: Wrote cfg/config.cfg
    (asetuksien vaihtamisen jälkeen)

    No pure server whitelist. sv_pure = 0
    CAsyncWavDataCache: 2 .wavs total 0 bytes, 0.00 % of capacity
    env_cubemap used on world geometry without rebuilding map. . ignoring: cs_havana/door04
    env_cubemap used on world geometry without rebuilding map. . ignoring: cs_havana/door04
    env_cubemap used on world geometry without rebuilding map. . ignoring: cs_havana/door01
    env_cubemap used on world geometry without rebuilding map. . ignoring: cs_havana/door01
    env_cubemap used on world geometry without rebuilding map. . ignoring: metal/metalroof006a
    env_cubemap used on world geometry without rebuilding map. . ignoring: metal/metalroof006a
    env_cubemap used on world geometry without rebuilding map. . ignoring: metal/metaldoor046a
    env_cubemap used on world geometry without rebuilding map. . ignoring: metal/metaldoor046a
    env_cubemap used on world geometry without rebuilding map. . ignoring: metal/metaldoor059a
    env_cubemap used on world geometry without rebuilding map. . ignoring: metal/metaldoor059a
    Begin loading faces (loads materials)
    End loading faces (loads materials)
    Initializing renderer...

    SOLID_VPHYSICS static prop with no vphysics model! (models/props/de_dust/du_antenna_b.mdl)
    SOLID_VPHYSICS static prop with no vphysics model! (models/props/cs_office/doorknob.mdl)

    Warning: using WorldTwoTextureBlend on a non-displacement surface.
    Support for this will go away soon.
    - Material : de_dust/rockwall_blend
    - Surface center : -1036 -471 401
    Warning: using WorldTwoTextureBlend on a non-displacement surface (material: de_dust/rockwall_blend). Support for this will go away soon.

    Warning: using WorldTwoTextureBlend on a non-displacement surface.
    Support for this will go away soon.
    - Material : de_dust/groundsand_blend
    - Surface center : -242 -2546 207

    SOLID_VPHYSICS static prop with no vphysics model! (models/props/de_dust/du_antenna_b.mdl)
    SOLID_VPHYSICS static prop with no vphysics model! (models/props/cs_office/doorknob.mdl

    ERROR: mp_dynamicpricing set to 1 but couldn't download the price list!

    CMaterial::precacheVars: error loading vmt file for maps/de_dust2/de_dust/tilefloor02_-1536_1152_112
    CMaterial::precacheVars: error loading vmt file for maps/de_dust2/de_dust/tilefloor02_-1664_992_112
    CMaterial::precacheVars: error loading vmt file for maps/de_dust2/de_dust/tilefloor02_-1984_1376_112
    CMaterial::precacheVars: error loading vmt file for maps/de_dust2/de_dust/tilefloor02_-896_1440_-48
    CMaterial::precacheVars: error loading vmt file for maps/de_dust2/de_dust/tilefloor02_-1120_1120_16
    CMaterial::precacheVars: error loading vmt file for maps/de_dust2/de_dust/tilefloor02_-1344_1152_112
    CMaterial::precacheVars: error loading vmt file for maps/de_dust2/de_dust/tilefloor02_-1120_1440_-48
    CMaterial::precacheVars: error loading vmt file for maps/de_dust2/de_dust/tilefloor02_166_2162_-50
    CMaterial::precacheVars: error loading vmt file for maps/de_dust2/de_dust/tilefloor02_-1664_544_112
    CMaterial::precacheVars: error loading vmt file for maps/de_dust2/de_dust/tilefloor02_-2048_1056_112
    CMaterial::precacheVars: error loading vmt file for maps/de_dust2/de_dust/tilefloor02_-1824_1152_112
    CMaterial::precacheVars: error loading vmt file for maps/de_dust2/de_dust/tilefloor02_-1984_1952_112


    (Lisään kaikki uudet errorit sun muut).

    Lisäys:
    Tässä vielä tietokoneeni ominaisuuksia:

    Käyttöjärjestelmä - Windows XP Media Center
    Näytönohjain - nVidia GeForce 9800 GT 512mb
    Prosessori - AMD Athlon 64 Processor, 3500+, 2.2 GHz
    RAM - 3 Gb
    (Kone on muutaman vuoden vanha, näytönohjain ja 2 gb muistia on lisätty)

    Lisäys 2:

    Pelasin äskettäin tätä peliä, liityin serveriin, kenttä oli cs_office. Lähes kaikki seinät oli tavallaan läpinäkyviä, mutta läpi ei näkynyt ja peli kaatui. En ole lisännyt mitään ylimääräistä paitsi Mani_admin_Pluginin.
    Tässä vielä kuva.
    [​IMG]
     
    Last edited: Apr 7, 2010
  2. Morogoz

    Morogoz Member

    Joined:
    Jan 31, 2010
    Messages:
    28
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Itselläni samankaltainen ongelma juuri CSS:n kanssa. Peli jähmettyy, ja minuutin tai parin odottelun jälkeen on pelattavissa, mutta tekstuurit ovat täysin sekaisin ja harvemmin tekstistäkään saa selvää. CoD 4, TF2 pyörii loistavasti ja samankaltaisia ongelmia ei ole. Installoitu kerran uudestaankin, mutta jatkui sama ongelma.
     
  3. lakeeja95

    lakeeja95 Guest

    Itselläni oli samoja ongelmia mutta sain ne pois kun katkaisin yhteyden ja menin takaisin samaan serveriin ja toimi loistavasti
     
  4. Turang

    Turang Member

    Joined:
    Dec 10, 2009
    Messages:
    61
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Niin mullakin toimii kun sammutan pelin tai katkaisen yhteyden. Mutta osa ongelmista ei vain korjaudu tuolla konstilla, esim. Bloom.
     

Share This Page