Elikkä ajattelin, että joku saattaisi haluta Sorsaan ns. hienoja nickejä, esim. ﮚηiρэя ЩοlF † Thε Prỉεst † ΣцЯοηΟΟЪ Eka oli minulla päivän käytössä. Muut keksin äskön. Voin pyynnöstä tehdä lisää, mutta [bold]NÄITÄ NICKEJÄ VOI TEHDÄ WORD - OHJELMALLA![/bold] Jos sinulla ei sitä ole, niin voin jonkun nickin vääntää. Nickithän saa tuosta copypaste meiningillä. [bold]TOIMII VAIN SOURCESSA, EI 1.6:SSA[/bold]
Ahaa. Minun mielestä nuo eivät OLE hienoja nickejä, antavat pelaajasta teinimäisen kuva. Käyttää mielummin ihan tavallisia kirjaimia.
juupa juu - tapahan tuokin on lisätä postejaan (+ eikä käytetä EDIT toimintoa, vaan postataan aina uusi). ja sitten tähän topiciin - nuo nimet ovat juu kyllä näitä teininimiä pahimmasta päästä tyyliin "1337 $n|p3r" jne. Tosin noista nimissä on hyvätkin puolensa - nuo eivät yleensä osaa pelaa Tai en ainakaan henk.koht. ota heitä "vakavasti" Ja kuten sanottua - parhaat nimet ova tavallisilla kirjaimilla ja mielestänoi vielä parempaa jos ne ovat suomeksi, englantikin on suht. ok jos nimi jokin lyhyt ja ytimekäs. Itselläni kun tuo "sorsa"(?-mikä ...tun lintu? ) on jäännyt todella vähellä niin kokemusta enemmän tuolta SoF2:n puolelta - ja siellä kun katsoo esim. suomen maajoukkueen (noh ainakin edustaa suomea national cupeissa jne.) nimiä esim. heitä: http://www.clanbase.com/claninfo.php?cid=236577 Näkee, että kyllä ne parhaat ainakin siellä on melko suomalaisia nimiä. Mutta hei - jokainen tyylillään..ja luulis tosin että jokainen ihan itse osaa sen nikin keksiä ja tehdä...