Eli siis tammikuun viimeisillä viikoilla tuli sitte tällänen ongelma sourceen (Jolloin tuli kai jotain päivityksiä): A connection to the Steam VAC servers could not be made for troubleshooting network issues please click the link below. Ja siinä siis linkki joka ei auttannut paskaakaan edes suomenkielisenä Ja olen siis kirjautunut ulos ja sammutanut steamin (yllätys), poistanut clientregistery.blobin ja ööö. no asensin tänään koko paskan uudestaan.. ELi en siis voi liittyä servuihin koska tuo roska tulee. MUTTA! joihinkin voin joka on vähän kummalista koska ne ovat vac suojaukses ja jotkin jotka eivät edes ole vacin suojaukset sanovat samaa siis tota A connection....... . JA kun yritän pelata bottejen kanssa peli crashii ja sanoo unable to load authentication library, exiting.......... ja sitten windowsin raportti. Eli jos jollain ois ideoita haluisin kuulla. kiitos.
Täällä ei kaivata turhaa pätemistä, jos ei osata asiallisesti vastata aiheeseen liittyen niin parempi jättää vastaamatta. 2 pv banni muistuttamaan.
_ONT_ nyt oli ihan tyly vastaus ei noin voi sanoa peleistä koska pelit on aina mielipide asia jos rupee toisen mielipidettä haukkuu siinä häviää aina ja itse asiaan kun kerta sun windows syöttää sulle jotain raportteja kato estääkö sun palomuuri jotain tiettyä osaa steamistä koska ongelma kuulostaa hajanaiselta eli joku on vain väärin ei kaikki
JOo. Kun oon nyt tarkemmin kahtomaan siis kun pystyn parissa servussa pelamaan niin niihin johon en voi liittyä ja luen mitä console sanoo lukee tietty eka jotain servun juttuja sitten: No steam log on. Ja tuli mieleen kun oon kysynny kavereilta sanovat että kannattaa kysyy operaattorilta koska nämä ongelmat tulivat niihin aikoihin millon netistä tuli nopeampi: voisko olla jotain yhteyttä ?
Siis oot steamin asentanu uudestaan? Ja koko pelin siinä mukana? virustorjunnat ja palomuurit kokonaan pois päältä? Mikä käyttis sulla on? Olisko mahdollista saada paria kuvaa noista vikailmoituksista?
Joo asententannu uusiks. virus/palomuuri on otettu pois ja testitty. ei toimi. näyttiksennä toimii ati radeon 4870 his 1gb.. Noo. mitenkäs kuvat laitan ja minne? vai haluutko sähköpostiis? : D Tulin ajatelleeks että vois vielä asentaa koko steamin paska uusiks kun kerta peli kaatuu kun yritän pelata niitä botteja vastaan MUTTA taaas kun miettii että tulee se paska teksti kun yrittää pelata netis, joka on tuolla ylenpänä niin niin.... EN TIEDÄ! mutta oon kokeillu tuolta steamista sitä.''verify integrity of game cache'' ja se sanoo että kaikki kunnossa..