Asensin tässä pari päivää sitten koneelle HL2:n ja CS:S:n. Molemmat on päivitetty jo miljoonaan kertaan ja halflaiffi pelittääki oikein, mut toisin on CS:n kans. Jostain kumman syystä joka kerta ku CS:n ääniasetuksia (tai no ainakin mikrofoniasetuksia) yrittää muuttaa, peli palaa takaisin työpöytänäkymään. Ja kun pelin yrittää palauttaa takaisin klikkaamalla sitä tehtäväpalkista, saan jonku ihme errorin ja peli kaatuu. Tämä sama tapahtuu aina kun yritän joinata johonki servuun heti sen jälkeen ku kaikki tiedostot/info on ladattu. Omia servuja pystyy kuitenki tekemään ja pelaamaan, mutta muiden servuihin ei voi liittyä. Joten peli on melko lailla pilalla tuon takia, ja kiinnostais tietää et mikä tuon ongelman aiheuttaa? Näyttiksenä mulla on ATI R9800 (Pro?), ja oon kuullu jostain et tollasta temppuilua tapahtuu nimenomaan ATI:n korteilla... Peli on kuitenki ollu asennettuna mun koneella aijemminki (ennen formatointia) jolloin se toimi loistavasti. Sama errori tuli kuitenki sillonki aina ku sattu palaamaan kesken pelin takaisin työpöydälle, mut ainakaan sitä "työpöydälle palaamista" ei tapahtunu muuten kuin omasta tahdosta. HJELPPP.
Minulla on sama ongelma se ärsyttää! Aina joskus kesken pelin kun on jossain todella tärkeässä kohdassa cs menee työpöydälle! Pikkusen ärsyttää.
Mulla taas temppuilee nuo source pelit sillälailla, että jos menen itse kesken pelin työpöydälle vierailemaan niin takasin ei pääse vaan peli kaatuu ja ilmoittaa jostain ihme errorista. Steam on aika kakka.