Ostin normipelikaupasta uuden Counters Strike Sourcen ja kaikki sujui hyvin kunnes yritin alkaa pelaamaan sitä. Asennetuani sen (ja Steamin...) yritin alkaa pelaamaan, mutta päästyäni peliareenalle mun kone valittaa "CSS lakkasi toimimasta". Tää on mulle tuttu lause kun on muissakin jutuissa tullut tällä koneella vastaan, mutta siis mitä pitäis tehä?? Tyhjentää konetta? Asentaa jotai päivityksii? Jne jne???
Yhteen sopivuustila? meen kuvakkeen kohdalle, right click -> properties -> compability -> ruksaat kohdan: run this program in compability mode ja valitset Windows XP.
CSS & Vista -yhdistelmässä ei pitäisi olla mitään ongelmaa. CSS on varmaan päivitetty, koska Steam lataa päivitykset automaattisesti, mutta entäs näyttiksen ajurit? Millainen kone ylipäätään on kyseessä?
Tää kone on muistaakseni 32 bittinen Windows Vista. Peli tavallaan pitäisi toimia iha hyvin lukuun ottamatta hidasta käyntiä, mutta kun menee johonkin servun peliin niin joko heti tai noin 45 sekan päästä jäkkääs muutamaks sekunniks ja sit tulee ikkuna "css lakkasi toimimasta". ja tämä siis toistuu koko ajan ja olen yrittänyt 4 kertaa. mutta voin kokeilla tuota Kuupolan taktiikkaa.