Counter-Strike Source

Discussion in 'PC:n pelit' started by anssiok, Feb 19, 2011.

1. anssiok

anssiok Member

Trophy Points:
    11
    Elikkäs mulla on Counter-Strike Sourcessa ongelmia. Miten saisin Counter-Strike Sourcen "tehdas asetuksiin", elikkäs miten saisin KAIKKI uuestaa, samanlailla kun olisin juuri ostanut pelin. Ongelmahan on se että olen käyttänyt paljon conffeja ja poistanut ne mutta silti jääny aina ne asetukset. Olen poistanut Sourcen, asentanut käyttöjärjestelmän uudelleen. Mikään ei ole auttanut, aina ne samat vanhan paskat jääny sinne. Ja fps on laskenut ihan vallan vitusti. Ennen fps oli noin 300 nytte se käy välillä 80 ja on siinä 100 paikkeilla ? Varmaa ne kaikki conffit siellä alla ja huonot asetukset. Olen laittanut -autoconfig launch optioniin mutta sekin palautti vaan jotain, kaikki mun keyboardin asetukset ja hiiren kumminki jäi, resoluutio muuttui pikkasen. Mutta tarkotus olisi vaan saada kaikki uudelleen Sourceen. Ja ois kiva jos sen fps:än sais takasin. Btw, mitkä ovat muuten oikeanlaiset ratet Sourceen ? Elikkä selvennys vielä. Mä haluan vakioasetukset Sourceen ettei siellä alla ole mitään, ja fps fix. Ja ratet vielä jos sais : ) Kiitos kaikille ketkä viittii auttaa ja vaivautuu jonkun paskan auttamisee. Mut joo, toi update on vissii ihan kuraa

2. mackeu

mackeu Regular member

Trophy Points:
    26
    Öff.. Auttasko jos meet Steam-->Klikkaat 'Counter-Strike Source'-->Ominaisuudet-->Joku eheytä tms. Itelläni autto johonkin.

3. nipotin0

nipotin0 Guest

Tämä on tapahtunut useilla eli poistat poistat sorsan kansion ja laita pelin uusiksi käyntiin. Sillä hoituu.

Last edited by a moderator: Mar 28, 2011

Share This Page