Counter-Strike:Source

Discussion in 'PC:n pelit' started by SexBuddy, Jun 10, 2006.

1. SexBuddy

SexBuddy Member

Trophy Points:
    16
    mikä mahtaa olla vikana ku yritän mennä pelaan counteria nettiin niin se ruksuttaa ku yritän kirjauta steamiin ku oon steamissa niin kaikissa peleissä lukee et pre-load complete vaikka on alku peräsenä onko kellään hajuakaa et mikä vois olla vikana ja oon yrittäny poistaa sen koneelta ja asentanu uuestaa mut kyllä se vanhalla koneella toimi ja oon poistanu sen sieltäki jo mut ei silti pelitä !!!!!!! ja siinä levyl minkä ostin niin siinä tuli mukana day of defeat ja death match oon kysyny muutamilt kavereilta mut ei osaa auttaa pitääskö ottaa yhteyttä steamiin ???

Last edited: Jun 10, 2006
  2. Ysf

Ysf Active member

Trophy Points:
    68
    tuhoa clientregistry.blob -tiedosto ja kokeile uudelleen. se on yleensä siellä steam-kansiossa (esim c:\program files\valve\steam).

3. SexBuddy

SexBuddy Member

Trophy Points:
    16
    mitäs sitte ku oon tuhonnu sen ????
    meenkö uuestaa steamiin ??

4. SexBuddy

SexBuddy Member

Trophy Points:
    16
    ei auttanu se vain sanoo niiden pelien jälkeen missä pitäs lukia 100% ready nii siinä lukee siltikin vielä toi .....tin pre load complete
    et mikäs nytte avuksi meenkö suosiolla kauppaan hakee uuen counterin

5. Jouko?

Jouko? Moderator Staff Member

Trophy Points:
    78
    Haku ammuntaa mutta koitas painaa siinä pelin kohalla oikeaa hiirennappia ja kato voitko valita install game tai jotain sellaista.

6. SexBuddy

SexBuddy Member

Trophy Points:
    16
    oon koittanu mut ei oo sellasta ku install game on vain osta peli poista ja joku toinen mut olisko et ku poistin sen steamin vanhalt koneelt nii olisko se menny jotenkin sekaisin ku aattelin et olisko sinne steamin accountiin jääny vanhan koneen tiedot ja se steam luulee et mä käytän sitä konesta vielä ?? olisko toi mahdollista

7. Sebu92

Sebu92 Active member

Trophy Points:
    66
    Kannattaa ottaa kyllä steamiin yhteyttä AINAKIN ennen kuin menet hankkimaan uuden countterin.

8. Kaakatus

Kaakatus Regular member

Trophy Points:
    46
    Kyllä pitäisi pelittää vaikka kahessa koneessa yhtäaikaa. Itsellä asennettu 3een koneeseen ja hyvin toimii laneina. Kokeillut poistaa koko steam kansion vielä uninstallin jälkeen ja siivonnut rekisterin?

9. Ysf

Ysf Active member

Trophy Points:
    68
    eikun vaan testiin "login-logout", eli oikealla hiirennapilla painat siinä ruudun oikeassa alalaidassa (siellä missä kellokin on) olevan steamin kuvakkeen päällä ja valitse "settings -> login as different user" ja sitten wua uusiksi..

10. SexBuddy

SexBuddy Member

Trophy Points:
    16
    oon koittanut jo kaikkea mutta ei oo auttanut meen maanantaina kylälle hakee uuen mut ensiksi ostan siihen toiseen koneeseen näyttö adapterin ku meni ukkosella prossu hajalle niin korjaus miehet oli laittanu siihen prossuun samanlaisen näyttö sovittimen mikä on näytön johdossa sit koitan laittaa counterin vanhalle koneelle jos ei toimi niin haen uuden pelin se on ainoa vaihto ehto vai mitä kaikki muut keinot on jo käytetty !!?

11. Kaakatus

Kaakatus Regular member

Trophy Points:
    46
    En jaksa uskoa että pelissä olisi vika. Kokeilisin ennemmin koko koneen forkkausta ja winukan uudelleen asennusta.

12. SexBuddy

SexBuddy Member

Trophy Points:
    16
    nii emmäkää jaksa uskoo et pelissä olisi vika mut kaveri sano et se voi mennä sekaisin ja se ei enää toimi

13. Sebu92

Sebu92 Active member

Trophy Points:
    66
    Kui et sä lähetä sille steamille mailia asiasta?

14. SexBuddy

SexBuddy Member

Trophy Points:
    16
    oon lähettänyt jo ne antoi sieltä sellaiset ohjeet et millä sen sais toimii mut oon koittanu niitä ohjeita jo varmaa kolme kertaa enkä oo saanu toimimaan

15. VilleT91

VilleT91 Regular member

Trophy Points:
    26
    Ootko kokeillut poistaa steamia ja asentaa jonnekkin muualle kuin sinne nykyiseen paikkaan? Jos meet ostamaan uuden pelin niin siihen kannattaa varmaan luoda uusi acountti.

Last edited: Jun 11, 2006
  16. SexBuddy

SexBuddy Member

Trophy Points:
    16
    mä nyt koitan varmaan huomenna asentaa sen pelin vanhalle koneelle jahka saan siihen näyttöön sen adapterin jos ei toimi nii meen ostaan uuen counterin ja teen uuden accountin

17. Kremo

Kremo Guest

Cannattaa cyllä ostaa uus countteri, jos vanha ei toimi.
    Meinaan sen verran hyvä peli on kyseessä :D

18. SexBuddy

SexBuddy Member

Trophy Points:
    16
    siskoo mulle justiin 5 minuuttia sit toi uuen

19. Kaakatus

Kaakatus Regular member

Trophy Points:
    46
    En menisi missään tapauksessa ostamaan uutta. Ei se peli cd kuitenkaan voi seota, jos ei koe fyysisiä vaurioita. Jos kuitenkin uudet tunnukset pitäisi saada (steam seonnut niin pahasti), veisin vanhan kauppaan ja pyytäisin uuden, en ostaisi. Steamin väkeä täytyy vaan kovistella tarpeeksi, niin kyllä ne pistää tunnukset vaikka sitten sieltä päästä käsipelillä toimimaan, olethan sentään pelistäsi jo maksanut. Jos nyt kuitenkin olet jo uuden saanu, niin myy/anna vaikka vanha tunnuksineen jollekkin kaverille, niin saa hän kokeilla toimiiko. Kunnon guruhan ohittaa steamin (minäkin joskus sen alkuaikoina, ennenkuin ostin HL2:n ja Sorsan vielä erikseen [DoDin takia]) menen tullen, joten ei sen pitäisi olla ongelma.

E: Typo

Last edited: Jun 13, 2006
  20. SexBuddy

SexBuddy Member

Trophy Points:
    16
    sen takia ostin uuden jos se toimisi vaikka vanhassa koneessa niin saan pelata kaverien kanssa tai annan siskolle jos se nyt ees toimii

Last edited: Jun 13, 2006

Share This Page