Counter-strike sourcesta

Discussion in 'PC:n pelit' started by Juge92, Feb 21, 2005.

1. Juge92

Juge92 Guest

No niin nyt on tällänen propleemi että kaveri haluais CSS muttakun ei tiedä että pitääkö sen ostaa Half-life2 mukana niin kysymys kuuluu: Miten saada Counter-strike source ilman että tarvii ostaa half-life2

2. Ylke

Ylke Regular member

Trophy Points:
    46
    hmm...no ei sitä pystykkään...

3. dopesick

dopesick Guest

CSS toimitaan Half Life 2:n mukana, kannattaa satsata se 40-50 euroa tuohon peliin, ware-versioiden toiminta on vähän sitä sun tätä ja mikään ei v..uta enempää kuin peli, joka ei toimi silloin kun haluaisi sitä pelata...

4. Juge92

Juge92 Guest

No joo kaveri sano et se ei aio ostaa enää sitä kun sitä ei saa erikseen..... Minkä takia muuten on tehty tuommonen järjestely. Minun mielestä sen kyllä voisi ostaa erikseenkin mutta ei kai sille mahda mitää ;(

Last edited by a moderator: Feb 22, 2005
  5. Wonderman

Wonderman Regular member

Trophy Points:
    26
    Mulla on tästä kyseisestä pelistä sellanen ongelma, että ku yritin just pelailla sitä ekaa kertaa netissä, niin koko homma tyssäs serverilistojen lataamiseen... Siihen jämppäs ja oli pakko antaa resettii. Eikä edes näyttäny mitään servuja. Koitin pariin otteeseen ja sama juttu toistui. Mikä avuksi?

6. Ylke

Ylke Regular member

Trophy Points:
    46
    Luultavasti palomuuri estää...minulla oli joskus 1.6 kanssa sama probleema...palomuuria vaihtamalla korjaantui.

7. chopper

chopper Moderator Staff Member

Trophy Points:
    66
    Kannattaa nyt ensin edes kokeilla konffia palomuuria ennen kuin ryntää suinpäin vaihtamaan sitä :)

8. Wonderman

Wonderman Regular member

Trophy Points:
    26
    Koitin ettii zonealarmist cs sourcea, mut ei sitä jostain syystä ollu siel listas... en kyl perehtyny asiaan vielä mitenkään erityisesti, koska ensin tarttis saada vietyy näyttis takuuvaihtoon/ huoltoon, kun ei voi pahemmin senkään puolest pelailla... :p
    kuva tökkii melkeen ku täi tervas :/

9. Jouko?

Jouko? Moderator Staff Member

Trophy Points:
    78
    Joo jos CS:ssää aikoo pelata ja on Zone Alarm niin se Zone täytyy ottaa pois päältä sillä se tökkii muuten ihan hulluna :D

10. Hakkeri*

Hakkeri* Guest

Joo jos CS:ssää aikoo pelata ja on Zone Alarm niin se Zone täytyy ottaa pois päältä sillä se tökkii muuten ihan hulluna :D

no varmaa ny kokonaa pois päältä! joo on se totta et se lagittaa mut kannattaa vaihtaa vaikka wallia sit pistää vaikka sygate.. sillo ei enää mulla ainaskaan lagittanu..

Share This Page