Tai toimiihan se periaatteessa ilman HL:ää, se vaan pitää olla asennettuna kovalevyn tukkeena. Steamin kautta toi käy suht. kätevästi ellei ylimääräinen ~700mb tuota ongelmia. Tai sitten ostat Condition Zeron, jossa on CS muttei HL:ää.
CS 1.6 pelaamiseen tarvit vain HL 1:sen rekisteröinti avaimen. Pistät sen vaan sille sun steam käyttäjälle ja lataat 1.6:sen Steamin kautta.
Mutta kun on tuo counter-strike anthology niin toimiiko se sitten ilman HL:ä? Vai mikä tuo counter-strike anthology oikein on?
mulla ei ollu HL1:sta ja ostin anthologyn ja toimiii... mutta siis eihän kukaan oo väittäny että kun ostaa anthologyn niin tarttis HL1:sen... ( mä oon vähän outo )¨
ennen piti olla hl1 jos halus cs:ää tai muuta modia pelata. kun stiimi ilmesty, niin asiaan tuli muutos. cs toimii ilman puoleloa jos on ostettuna tuo cs anthology, niinku sniperilla. ja itseasiasasas.. cs taitaa käyttää osittain samoja tiedostoja kun hl1. Eli sinulla on puolelon tiedostoja (esim hl-engine.gcf) koneella vaikka stiimi näyttää että hl1:stä ei ole asennettu. -- ysf