Ihan vaan mielekiinnosta haluisin tietää,että mihin te tarviitte yli 100 fps:ssää ?=)Eikö se 100 ole jo tarpeeksi hyvä ^^
Sitten vaan laitat cl_dynamiccrosshair "0" niin ei tähtäin isone. Ja ei sillä FPS:llä mitää kyllä ees tee jos se yli 100 menee. Taas tällästä henkimaailman puhettä tämä seuraava, että laittaa VSync:n poies ja fps_max se mikä sulla on resossas Hz (usein 85) niin kutit osuu 20% paremmin kohteeseen ;-]
Mulla oli kans tällänen ongelma 1.6:ssa, ettei oikeen osunu, mutta toi cl_dynamiccrosshair "0" autto. Siltikin kun en saa mun fps:ssää yli 60 (joku rajotus) niin se tähtäin kyllä leviää, mutta ei niin paljon kuin ennen. Mulle riittäis kyllä se 100 fps, mutta vaikka consoleen kuinka pistäis fps_max "100" tai jtn niin ei se miksikään muutu. Oisko joku toinen keino? Mikä se V-Sync on ja mitä se tekee / mihin vaikuttaa jos sen ottaa pois?
Jos otat V-Sync pois niin nousee fps 100:seen voit saada ennemmänkin fps -konffeilla.Se löytyy näytönohjaimenasetuksist sieltä jos sul on toi nVidia-kortti (minulla ei hajua ATI:n korteist),niin tos ois sulle joku apu,sinne päin ainaski laitat sen off V-sync on Pysähdystahditus.Sit sinne se fps_max 101.
Niin en löytänyt tota kohtaa tuolta nVIDIA asetuksista, mutta siellä oli sellanen kohta kuin näytön virkistystaajuus. Se oli mulla 60Hz ja siinä oli isompia vaihtoehtoja 70-, 72- ja 75 Hz.
Tollasista FPS lukemista ei ole mitään hyötyä.PHEW Ei näytöt edes tue noin isoa. Näytön hertsimäärä on sama kun max fps esim kun minulla on näytön virkistystaajuus 60 niin fps pysyy koko ajan 60 ja kun laitan virkistystaajuuden 75 niin fps nousee 75. Ja jotkut pelit toimivat paremmin 60 fps kun pakoitetulla 100fps.
Miksi näyttöjen edes pitäisi tukea niitä? Kyseessä on FPS aka Frame Per Second ei Hz aka Hertsit... Aika yllättävää jos sulla on V-Sync päällä... Kokeile ottaa V-Sync aka Pystytahdistus pois ja kokeile uudestaan... Ja 60Hz taajuutta ei kannata käyttää ellet halua kohtalaisen mukavaa päänsärkyä... Tyydy vain 1024x768 @ 75/85Hz ei se 17" näyttö enempää tartte... Tottakai pelit toimii paremmin mitä suurempi FPS on... Senhän nyt jo vauvakin tajuais, mutta siitä ei hyödy mitään jos se FPS on yli 100 kun 85FPS tarvitaan suunnilleen sulavimpaan pelaamiseen... fps_max 999 ja Developer 0 komennoilla saat yli 100FPS jos koneessas riittää puhtia... Opiskele ennen kuin alat vetää omia johto päätöksiä saati sitten levitellä niitä muille...
Mites ootko tietonen tuosta 6600gt:st-näytönohjaimesta ,että kun otan tuon v-synnin pois niin ok se menee 100 fps,mutta sitten siellä pelissä tippuilee tuol fps aivan törkeästi.Vaikka onkin kaikki fps modelssit/kaikki komennot kunnossa.Niin johtuisitko se tuosta laiskiaisesta prossusta celeronin 2.6:sest.?
[bold]Mestaus:[/bold]Minullakin on tuo näytönohjain,mutta ei käy noin. Sanoisin että prossusta tai jostain muusta johtuu.