ois pikku pulma parin pelin kanssa. miten sais flatoutin toimiin? oon koittanu crackeillä ja daemon toollissa,ei toimi. aina kun sitä yrittää käynnistää se ilmottaa tekstin: CD/DVD emulation software has been detected. please disable all CD/DVD emution software and re-start the game. mikä avuks? toinen on hitman contracts se taas ilmottaa: sovelluksen käynnistäminen ei onnistu, koska binkw32.dll ei löytynyt sovellutuksen uudelleen asentaminen saattaa korjata ongelman. Oon koittanu asentaa uudestaan mutta ei toimi. ei se varmaan isosta hommasta oo kiinni, mutta mene ja tiedä
[bold] CD/DVD emulation software has been detected jne...[/bold] Törmäsin samaan ongelmaan NBA2005 pelin kanssa,silloin auttoi kun poistin CloneCD:n koneelta. Löytyykö koneelta CloneCD vai CloneDVD, jos löytyy niin koklaapa poistaa..
Helposti ajautuupi juu sääntöjen rajamaille... Mutta etsivä löytää, kyllä tuohonkin jo toimiva crack löytyy jollei suomalaista peliä viitsi kaupasta tukea.
Olen varma, että pojat tuossa tarkoittavat omasta ostetusta pelistä tehdyn kopion käyttämistä suoraan kovalevyltä.
niin aina =) njoo.. clone cd aiheuttaa tollasia ilmotuksia, että poista emulaattori tms.. ja myös vanhemmat versiot dt:stä...
No jo on kumma kun aina ruvetaan piratismista huutamaan!!!! Minulla on kotona NBA 2005 Anttilasta ostettu aito oikea originaali ja ei suostunut käynnistymään kun heitti tuota virhetekstiä joka lukee toisessa viestissäni. Poistamalla CloneCD:n sain toimimaan, joten hei älkää minua nyt lähtekö tuomitsemaan piratismista.
ohan toi mcrae 2005:ssakin et jos on daemon tai joku koneella ni se ei suostu pelittää.. ihan aidossa pelissä...
Tuohon on olemassa yksi kikkakolmonen, rekisteristä ottaa admininstrators-ryhmältä lukuoikeudet pois kyseisestä virtual/cd-asemasta. Tämä kyllä aiheuttaa ongelmia mm. kovojen eheyttämisen kanssa, eli ei ehkä suositelavaa. Toinen vaihtoehto on poistaa tuo daemon tools ja poltella cd:t rw:lle tai vaikkapa asentaa alcohol.
Lettas, close but no cigar. Ne oikeudet pitää ottaa pois kaikilta virtuaaliasemilta (alcohol ja daemon),systeemiltä ja kaikki oikeudet jos meinaa virtuaali asemalta pelata.Tämä koskee uutta starforcea(esim. colin2005,securom5(monet uudet) ja safedisc 4(esim flatout) Lisäksi rekkarista pitää ottaa pois clonecd:n merkinnät, se on kaiakilla em. suojauksilla mustalla listalla.