Mulla on Sony RDR-GX210 DVD tallennin. Olen tallentanut tässä pari levyä, joita Nero ei suostu kopioimaan. CRC-virhe tai joitain. DVD shrinkillä ihan sama juttu. Pahus, olisi ollut tärkeää materiaalia. Kuitenkin Sony RDR-GX210-laitteella levyn pystyy katselemaan.Levy on finalisoitu. Polttavana DVD-asemana mulla on LG gsa-4167b. Firmiksen ja Neron olen päivittänyt. Myöskin toisella koneella olen yrittänyt, muttei onnistu. Onko mitään tehtävissä, jotta saisin tuon materiaalin kopioitua?
Koita niin että teet levystä ensin imagen koneelle vaikka DVD Decrypterillä ja poltat myös samaisella ohjelmalla?
DVD Decrpterissä on kyllä settings sivulla ignore read errors ja se saatta auttaa. Miten DVD decrypterilä tehdään image eikö se tee noita .vob tiedostoja?
Periaatteessa aikas sama millä tavalla rippaat koneelle imagena vai ihan koko sisältö suoraan.. imagen saat ylävalikosta mode/ISO/read ja polttaessa tietysti write. Oletko yrittänyt ripata sitä levyä koneelle sen polttavan LG:n kautta? Kannattaa yrittää ihan perinteisen dvd-rom aseman kautta sitä rippaamista, jos siihen on mahdollisuus ja muutenkin LG ei noissa asemissa juurikaan laadulla loista!
Kone on kryptannut levyä 10 tuntia ja vasta 57% valmiina. On järjettömän hidas. Voikohan jollain tavalla tehdä prosessista nopeampaa? Mulla on noi virheet ignoroituna. Pitäskö settingsejä säätää jotenkin?
Jep, tätä lukiessasi ilmeisesti olet saanut rippauksen vihdoin päätökseen =) (ei tainnut toimia image kunnolla, vai)? Kannattaa vielä tarkistaa että asemassasi on DMA päällä, näet kaikki helposti esim. Neron infotool"illa "asetukset" kohdassa tai sitten ihan vaan windowsin "Device Manager"ista. Mitä levyjä käytit, kun tallensit? Voi nimittäin olla että LG ei jostain syystä tykkää lukea käyttämääsi mediaa, se kun on merkkinä todella nirso poltettujen levyjen suhteen...