joop , eli minulla on tuollainen soitin ja ongelma on tämän näköinen : Yhdistän mp3 soittimen koneeseen , windows ilmoittaa että uusi laite löydetty ja yrittää asentaa MTP ajureita , siinä se ei onnistu . Olen asentanut kaiken mitä soittimen mukana tulleessa cd:ssä oli mutta ilman tuloksia. Käväisin äsken katsomassa creativen sivuilla troubleshooting ohjeita mutta mikään ei pelaa. Olen tässä hiljattain säätänyt tuota services listaa että saisin vähän lisää potkua koneeseen , että voisiko vika olla siellä ( olenko sammuttanut jonkun tärkeän palvelun? ) Kaiekn tämän jälkeen kones vieläkin valittaa että " player not connected " Zen micro media explorer ohjelmakaan ei tunnista tuota vaikka minulla pitäisi kaikki ajurit sun muut härpäkkeet. käyttis: xp pro sp2 kiitos
Kyllä minä niitä aika ronskisti otin pois tuon "xp kuntoon" ohjeen avulla. Ja ei näy laitehallinnassa.
Tuossa ohjeessa ainakin plug and play ja Shell Hardware Detection jää päälle. Samaoin Removable Storage http://www.theeldergeek.com/portable_media_serial_number.htm tuo on ainut mikä pikaisella selailulla tulee mieleen, mutta ei tuollakaan noin radikaalia vaikutusta pitäisi olla.
Juu olen itsekin noita katellut enkä nähnyt mitään mikä vaikuttaisi huomattavasti juuri tähän aiheeseen, missä lie vika. No ei se mikään elämänloppu ole koska muutenkin tulee windowsin asennus kohta uudestaan eteen uusien osien myötä?